~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Boleh tak kembalikannya pada saya..

Mana pergi hatiku yang dulu..Boleh tak kembalikan ianya semula..Aku perlukan ianya sekarang.. Kalau korang ada, tolonglah bagi pada aku semula.Hati ku sekarang dah makin berkurangan.Boleh tak isikannya semula seperti dulu..

Aku takut..

Mulut aku boleh je menipu..Tapi hati aku, katakan benda lain.Kalau dah makin kosong, aku perlu isikannya..Betul ke 'dia' cakap semua tu hanya sementara saje. Sekejap je.. Dulu aku xpercaya omongan semua tu..Arghh..Nonsence..

Hati aku, aku tau lah apa yang aku rasa. Tapi, bila hati tu sendiri pudar mana peginya rasa yang dulu.Mudah sangat hati untuk berubah..

Ahh tidak..Aku tak macam tu..Aku masih kuat untuk pertahankan semua tu balik. Masalahnya datang dari aku.Aku yang harus cari penyelesaiannya..Hidup aku.Penghuraian aku sendiri.
**************************
Kunci...


Aku perlukan kunci ni..Kunci yang boleh mengunci hati dan perasaan aku sendiri.Tolonglah lelaki.. Hati ku cepat berubah..Hati lelaki ku..Perlukah sesuatu terjadi dan aku akan ku sesali kemudian.Tidak tergamak aku menunggu saat itu..Keadaan perlu aku kawal..

Kawalan dalam tangan aku sendiri..Please be strong my heart. You can do it..
Jangan biarkan ianya terjadi..

Selamat untuk korang..



9 Response for the "Boleh tak kembalikannya pada saya.."

  1. Rara says:

    wah ayat..sedap !

     
  2. Salam,

    Apsal bro? Masalah problem cinta ker (typical minded, kalau brkaitan hati je mesti dikaitkan dgn cinta... hehe, aku la tu)? Ada satu firman ALLAH, maksudnya mcm ni - Ketahuilah dengan mengingati ALLAH, hati akan jadi tenang.

     
  3. pesanan pd hati sendiri r bro..

     
  4. nurizan says:

    sabar.. ingat tuhan, tenangkan fkiran.. hehe

     
  5. o yeke.. pesanan tu utk kami juga...member blogger ko. hehehe

     
  6. chill lah! pi minum coca cola ;P

     
  7. mari2 tinggalkan pesanan dlm blog sy. wee~~~

     
  8. Unknown says:

    alahai.. ko ni ade masalah hati ke?? tgh patah hati ke?? sian..

     
  9. bilis says:

    Proo!!

     
Related Posts with Thumbnails