~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Kejohanan Bowling BADAR (UTEM)

Kejohanan Bowling anjuran BADAR (UTeM) telah diadakan di MITC. Aku sempat jugak ar datang melihat dorang bermain bowling. Lagipun, xperlu jangka yang tinggi sangat, tujuan aktiviti ni untuk meningkatkan lagi ukhwah dikalangan pelajar UTeM bersama komuniti BADAR..

Apa pun,aku xjoin aktiviti ni..Cuma datang sebagai visitor dan memberi semangat kepada peserta-peserta yang bertanding..Aku difahamkan,kejohanan kali ni xde sape menang dan kalah.Sume akan dapat hadiah..Terasa rugi jugak aku xjoin..Xpe2..Maybe next time Ok..

Kat sini aku ada sertakan beberapa gambar untuk tatapan korang sepanjang aktiviti tu berlangsung.Sori beb..Camera Hp je..Nikon xde..Xmampu nak beli..So kualiti memang teruk ar..Camera biase lak, member aku pinjam gi hiking..Xpelah..Ni pun kira ok jugak,asalkan nampak gambar..Sape nak support aku beli Nikon? hehe...Ok..Tatapan untuk anda..


Ni Aku ngan roomate aku yang setia menemani aku gi sana..




Ni sume gadis-gadis yang menjadi urusetia dan peserta sepanjang kejohanan tu.

Kawan dia gi amik hadiah tu ek..Bestnye group dia dapat hamper..nak sikitt...EV..Pas skit hamper.nak jugakk..





Aku ushar dari jauh je..yela..Name pun visitor je kan..kat sini aku nyamar macm bukan budak UTeM ar..Huhuhu...Apa-apa pun tahniah kat Badar berjaya melancar satu aktiviti yang bermakna..Next time kalau ada lagi aku join k..

Selamat untuk korang..


4 Response for the "Kejohanan Bowling BADAR (UTEM)"

  1. Rara says:

    alamak..hamper dah dirobak habes.hehe

     
  2. alaa..nak sikit

     
  3. Mrs H says:

    ade ke? asal aku xnpk iklan die.huu

     
  4. ooo..budak UTEM ek... kawan saya ada juga sorang kat sana. Amek course pe??

     
Related Posts with Thumbnails