~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Minum Susu...

Seperti yang korang tau, aku memang tengah menjalani cuti selama seminggu ni kat rumah.. macam biase la..Kalau aku dah ada kat rumah ni, memang pemakanan aku akan dijaga dengan rapi..Semua keperluan aku akan diuruskan dengan sendirinya..Aku cuma perlu bangun pagi, makan sarapan..pastu buat apa aku suka..

Sarapan pagi..Macam biase, benda yang aku xsuke sangat2.... MINUM SUSU....


Aku: Ma..Xnak ar minum susu
Mak: Mana bleh xminum susu..Ko nak jadi apa xminum susu.
Aku: Isk mama ni.. Orang lain tu hidup je xminum susu. Dorang tu umo dah 20 lebih ni mana ada minum susu lagi, sume minum kopi ke, teh o ke..
Mak: Ahh!!.. Xde2..ko kene minum susu ni jugak..ni mama dah buat..minum kasi habis..
(Cis xmenjadi plak..Nak xnak kene minum jugak)


Ni ar bende yang aku xsuke buat, kene paksa minum susu setiap pagi..Aku ingat bayi je yang kene minum susu, aku pun kene gak..Aduhai..Aku umo dah 23 nie wehh...Xkan minum susu lagi...
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Dulu kecik2..

Mak: Dik, minum susu ni ye
Aku: Yela ma..Nanti orang minum...

Aku ushar kiri kanan, tengok mak aku xde je..Aku pun curah susu kat pasu bunga..Haa.. (Bunga ni perlukan kalsium gak..bagi minum susu...hehe..
Akhirnya kantoi ngan bapak aku..bapak aku nampak plak aku buang susu tu..

Kantoi...

"Dik, minum susu nii..."
"...Yela...."

Selamat untuk korang..

9 Response for the "Minum Susu..."

  1. maLa* says:

    cian gak ngn abg ni ye.. tu la sape suh jadi bongsu lagi.. btolnye rapi mak itam jagee oohh >:)

     
  2. alahai..comel gila.. =)

     
  3. susu bagus tuk tulang bro..
    mantap2..

    kalau x minum susu.
    tua2 sok baru rasa sakitnya.

     
  4. baik utk kesihatan...minum jngn x minum (^-^)

     
  5. uish..jarang jumpe lelaki yg rajin minum susu =)

     
  6. susu untuk kesihatan..huhhuu

     
  7. minumla susu untuk kesihatan..
    bunga xperlukan susu..
    huhuhh..

     
  8. alo lo..anak ibu.haha.comel lorh..Besar2 pown kne paksew minum susu..ahaks

     
  9. Aus says:

    hahahahak..
    dak utem ek ??

    oit , dalam tu susu ke breeze ?
    mcm breeze aku tgk..
    bahaye woo..

     
Related Posts with Thumbnails