~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

5.30am..

Wow..Xtido lagi aku...


Memandangkan hari ni Hari sabtu, dan aku pun bangun lewat pagi td.So mata ni xmau lelap la pulak.. Dah kul 5.30am ni.. Tadi penat study Control System..Sedar x sedar dah nak dekat pagi dah aku still berjaga lagi.. Apsal mata aku ni xmau lelap lak..

Sebenarnya pagi Ahad ni...Pagi ni la tu..Kul 9 patutnye ada program kat UTeM.."Hatiku Milikmu" berhajat memang nak pergi..tapi tgk la keadaan nanti..kalau aku larat aku pegi..kalau x larat aku xpergi..

Hari Isnin ada test pulak..test malam lak tu..Control System 2..Arghh..Subject yg aku dapat C+ sem lepas.. Tu baru control 1..Control 2 ni aku xtau ar camne.. Comfirm la lagi susah..Apa boleh buat.. Test Isnin malam, selasa pagi tu ada pulak test System Mechatronic..Perghh...Aku xstudy lagi subject System Mechatronic tu..

Direct aku ada test..Xpe sabar2..Dugaan selaku pelajar sentiasa ada.. So terima je.. Terkebil2 gak mata aku ni tgk jam dah lewat..mata xnak lelap..So terpanggil aku nak update jap blog aku ni..takut2 bersawang plak sana sini..So aku tolong la kemas2 skit..Buang2 habuk.. Xramai pun singgah sini...

So pagi2 buta ni aku kemas2 ar skit..Mana la tau ada yang nak melawat pagi nanti ke..Blog yang aku customize sendiri ni dah lama sangat template nye..Ada gak terfikir nak tukar template..Tapi..Tggu dulu lah..Aku belu mencukupi masa untuk membuat sume tu.. banyak lagi bende yang penting perlu aku bereskan terlebih dahulu..

Bz jugak hidup selaku pelajar ni..nak2 bila test dah dekat..Assignment dah tertangguh2 macam skang ni.. Procrastic lagi..Tangguh la keje tu..Kadang bukan aku saje2 nak tangguh, tapi xberkesempatan nak buat je.. ( Alasan).. (".)

So bila nak bereskan sume tu..jap lagi la..Penyakit malas aku susah nak ubat..

Selamat untuk korang..




0 Response for the "5.30am.."

Related Posts with Thumbnails