~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

The Mines

Kecewa bile cuti ni hanya terperap kat rumah, xdapat bercuti dengan kawan-kawan aku..Anyway..hal dah lepas..Lupakan je..

So aku luangkan masa dengan pergi The Mines dekat Serdang. just hangout with someone. Sekurang-kurangnya terubat jugak hati aku dapat berjalan-jalan. So aku lupakan perkara lain, aku habiskan masa beberapa jam kat The Mines.

Ni gambar pandangan atas..Ada bot..nak naik sekepala Rm45..So poket kering..Abaikan...


Cantik permandangan kat bawah.Bila Bot berlalu dengan penumpang..Aku just duduk kat tepi makan waffle..Well, boleh tahan jugak rasanye.. Tapi waffle kat UTeM lagi sedap rasenya..


Tugu ikan simbolik kepada tasik tu yang dihuni beribu2 ikan yang besar2.takut aku..Xterbayang kalau jatuh bawah tu..


Sedikit perhiasan daripada pandangan outdoor..

Beberapa jam kat sini, aku rasa terhibur sikit.Apa pun life must go on.. back to problem to be settled...

Selamat untuk korang..

9 Response for the "The Mines"

  1. mie says:

    ehh!!
    apa yg best nya naik bot tu...
    smpi 45 ringgit...
    mahal nya..

     
  2. ahahahah ,
    mahal gile..
    nasib abek aku x naek aritu
    hahahahak..
    selamat..

     
  3. Melz says:

    the mines terbaik! eh RM45 eh ? bukan RM25 ke ? huhu

     
  4. Rara says:

    nak ikut~~~

     
  5. Unknown says:

    the mines sng je nak pegi..hihi
    barang pon byk murah kan kat sana?

     
  6. Unknown says:

    hahhaha..ak tau 'someone' tu..mest best giler g jln2 ngn 'someone'..huhuhu

     
  7. Unknown says:

    hahhaha..ak tau 'someone' tu..mest best giler g jln2 ngn 'someone'..huhuhu

     
  8. Melz : RM25 ekk? huhu..ntah ar bro..aku hentam je..xtanye pun kat macha tu..tgk kat board je..

     
  9. Anonymous says:

    ui..
    jom bawa kt naik bot tu..
    cam best jerk..

     
Related Posts with Thumbnails