~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Ushar bilik..

Salam..

Dunia luar sgt luas, tapi jangan ar abaikan bilik ko nie.. Ermm.. Bilik aku..Tempat aku tidur..Tempat aku luangkan mase aku didalamnya.. Lama jugak aku xbalik.Bila dah belajar jauh2 ni, bilik ni dah jadi lain.Aku cuma menumpang je sekali sekala balik dalam bilik ni.


Buku-buku yang tersusun rapi.Xmungkin aku yang susun semua ni.Tu sume buku pengumpulan aku dgn abg aku.Dari aku kecik, sampai lah besar ni..mana buku yang dapat diselamatkan, akan tersusun di rak ni.

Sorry..Agak mess mcm kepala aku jugak. A little bit mess.


Desktop yang aku beli menggunakan duit pinjaman tajaan MARA waktu sambung diploma dulu.Masih berfungsi computer ni.Apa pun, processor dia tu Intel Core 2 Duo tu beb..Masih tak ketinggalan zaman lagi.kalau aku upgrade skit graphic card dia, aku dah leh saing2 ngan gamers yang lain. (Abaikan)


Ni keyboard Laptop aku..Actually aku dah xpeduli sgt pada desktop aku.Tu dah serahkan pada ayah aku.Skang life aku banyak pada laptop Compaq Presario CQ40. Walaupun murah, tapi banyak berjasa jugak ni..hehe

Apa pun aku hargai apa yang aku ada skang..Tanpa benda2 ni, xhidup aku..

Selamat untuk korang..

5 Response for the "Ushar bilik.."

  1. Rara says:

    wah banyak buku!nak jugeh! =)bilik kemas.tak tipu~

     
  2. buku xbyk..mende mrepek je byk..ahaha

     
  3. aku pun ada libry kecik
    syg gler dgn buku2 ni
    heheheh

     
  4. bagusnyeee....banyak buku...mesti rajin baca buku nih kan....

    regards,
    Triplesmiley

     
  5. tetiba mataku tertancap ngan novel masih ada rindu.erk..layan gak ke?? =P

     
Related Posts with Thumbnails