~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Hasil Editan ke 2

Setelah penat sifu aku ajar photoshop td..Dapat gak ar aku wat edit gambar member aku ni..Thanks kat sifu (EmoraV).. nanti mintak tunjuk ajar lagi.. ekekk..


Ni gambar sebelum aku edit..the original one..

After done some editing..

Aku tau xsmart..Xpe2..nanti aku improve lagi skill aku ni..mana tau lagi power pas ni cam sifu..haha..

Selamat untuk korang..

11 Response for the "Hasil Editan ke 2"

  1. Rara says:

    wah lawa2!

     
  2. Anonymous says:

    editkan gmbar kt sekali la..
    huhuhuh

     
  3. huhu...xpndai lg la miloicekaw1119.. kne berguru ngan Emora Valeria dulu..huhu..

     
  4. paraxixth says:

    pen tool? pandai pakai lawa la.

     
  5. pakai brushes je bro..nanti aku study gune pen tool lak..

     
  6. Anonymous says:

    kira ok jugak nih~

     
  7. Mrs H says:

    hahakk. lawa da tu..

     
  8. thanks2.. :)

     
  9. selamat meneruskan taipan dlm blogging world. hanya blogger yg memahami perasaan blogger. peace!

     
  10. sape ckp xsmart..
    smart seyh..
    guru yg sme ajar kite..
    hahahahhahaha...

     
  11. thanx bro

     
Related Posts with Thumbnails