~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Post ke 200!

Ok..Ni post yang ke 200 dlm sejarah blog aku.. dah lama aku berblogging (lama ke). Baru 200 post rupenya.. So untuk entry aku yang ke 200 ni, aku xrasa nak letak pape pun..Just aku letak sikit banner tulis '200' tu..Aku edit skit..xsampai 10minit pun.. punyelah malas aku edit..

Okeh..baru 200..harap lepas ni bertambah lagi..kalau umor aku panjang la..Okeh..

Well, teringat balik tujuan aku berblogging. Niat di hati ni, just nak tulis nukilan yang berlaku dalam hidup aku.mana lah tau satu hari aku nak rujuk semula..tapi makin lama aku dalam dunia blogging, aku makin kenal ramai orang. Ramai rakan-rakan blog.

Melalui blog jugak dorang sampaikan berita, luahan perasaan, pendapat dan macam-macam info lagi lah.Aku pun dah mula start addicted pada blogging ni. Thanx jugak kat gengblogger sebab melalui gengblogger ar aku lebih kenal ramai blogger-blogger yang lain..

Apa pun, aku ucapkan semoga berjaya untuk diri aku dan korang sume.

Selamat untuk korang..

9 Response for the "Post ke 200!"

  1. Unknown says:

    teruskan mengepos laju.. hehe

    epy blogging.. ;-)

     
  2. :) :) :) sharing is power

    keep it up

     
  3. Anonymous says:

    wow..
    sudah yg ke 200 la..
    tahniah bro!!!

     
  4. Anonymous says:

    tahniah bro!!

     
  5. thanks beb

     
  6. Anonymous says:

    terus jadi seram bila tengok header


    T____T

     
  7. sjaa64 says:

    happy 200th post... ;)

     
  8. subhanallah, mantap pengisian badar utem ni. mabruk!

     
  9. ishak says:

    wau nice entri...mantop

     
Related Posts with Thumbnails