~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

3.2.2010

12.00am: Bilik


Xsiap lagi report Microprocessor aku..Nak adjust program traffic light ni..Sebenarnye senang je ni. Cume nak ubah sikit je bahagian program bawah tu..Tapi saje je aku buat lambat2, duk mengadap blog ni..mengadap FB lagi..Memang lambat ar siap..Lagipun aku ni masih cume memahami program aku sendiri.So nanti esok kalau lecturer tanye xde ar aku terkebil kebil nak jawab..

1.20am: Bilik

Fuhh nak siap dah report MicroProcessor aku.Esok tinggal hantar je ar..Member aku tolong buat report Control..So senang sikit.Xde ar berat beban aku nak tanggung buat sume..Fuhh..

1.40am: Bilik

Aku ternampak member aku tgh tidur..

Aku: Wehh..Bangun la weii..Report dah ar xsiap lagi..apsal ko tido plak..Bangun2...ni sape nak buat ni...

Dia pun bangun...Aku pun ingat dia gi ar sambung buat keje..Tgk2 dia sambung tido balik..Arghh..meradang kejap aku..Xleh jadik ni..Esok nak anta per..Report Control xsiap lagi... Nak xnak terpaksa gak aku sambung kerja dia..

2.25am: Bilik

Masih xsiap lagi kerja aku..banyak yang aku nak edit..ya Allah..Banyaknye keje aku malam ni..
Adjust mane2 yang patut...Tambah2 ayat sume..laju plak otak aku berfikir malam ni..laju jugaklah jari jemari aku menaip butang keyboard aku ni.. Xtaulah betul ke x jawapan tu.. Aku bg jawapan berdasarkan apa yang aku paham je.Nasib je la...

3.00am: Bilik

Dah siap akhirnye..Print sume.. Siap stapler leh tidoo... Aku jenguk2 FB ngan Blog aku lagi..Tgh sengal2 aku tgk Skype aku..Nampak sorang kenalan"Eh xtidur lagi rupenye." aku pun tegur.. "Uik..kul 3pg dah.." dia pun berbalas "taw2.. kul 3.15 tido la" perbualan tu bersambung sampai 3.18am.. Aku belajar satu perkataan... "procrastinate" first time aku dengar perkataan ni..
ZZZZzzzzzzzzzzzzZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZzzzzzzzz

7.50am: Bilik

Ya Allah..Aku terlewat bangun..Kelas kul 8..Nasib baik member aku kejutkan..Kalau x memang x kelas lah jawabnye..Cepat2 bersiap then terus ke kelas..

8.30am: Lab MicroP

Masuk Lab buat muke slamber je..Macam xde pape berlaku. Punyelah penat berlari naik tangga 3 tingkat..Fuhh... On PC..Aku masukkan program aku dah buat semalam..Simulated pada trainer board.. Then panggil Lecturer..Dia datang check sume then dia kata OK..Aku hantar report then dah boleh balik...Wow..Senang betul..nasib baik aku dah siapkan semalam.

9.15am: Rumah & Kampus

Aku balik kejap sebab ada yang tak kena pada Report Lab Control..Adjust apa2 yang patut then print semula..Perghh, letih..kene gi kampus balik nak hantar report Control plak.. Sampai bilik lecturer control, then hantar report yang aku dah penat buat semalam.. Masa untuk breakfast...

10.30am: Rumah

Dah xde kelas..Tggu petang nanti ada kokurikulum.. Aku nak topup balik tido aku..

ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzZZZZzzzz

1.00pm: Rumah

Cukuplh tido untuk hari ni..Apa je aku buat hari ni..just hantar report then balik je..What a waste time..then macam biase ON laptop..Tgk FB,Blog,Forex... Forex still xbergerak dari semalam.. Maybe ada masalah server agaknye...Xdapat aku main Forex hari ni..Xtau lah bile akan OK masalah ni.. Tibe2 je kene..Aduhai..

4.50pm: Kampus

Aku gerak dari rumah. Dalam pukul 5 ada Kokurikulum..Xtau lah apa yang aku belajar dalam aku amik PRS ni..Macam xde pape kesan pada aku rasanya..Cuma aku rasa aku ada isi masa lapang pada petang rabu..Tu je... Anyway pegi kelas pun just nak hang out ngan tgk kaunselor tu je..Biasela lelaki..

6.30pm: Rumah

Awal pulak koku habis hari ni..Sampai rumah..Ada 2kotak buah limau.. Member aku dah pegi pow limau ni kat kedai electric second hand tu..Makan limau la lagi..haha...

8.00pm: Bilik

Aku duk depan laptop aku ni menaip entry ni...Eh..Published je ar..nak cter pe lagi..bende lum jadi lagi kan..haha

Selamat untuk korang...


0 Response for the "3.2.2010"

Related Posts with Thumbnails