~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Jahat ke aku?

Jam dah nak menunjukkan pagi dah datang..Aku xtido lagi..


Banyak bende bermain dalam fikiran aku..Betul aku dah nampak jalannya..Mampu ke aku nak capai sume tu? tu mungkin plan masa depan aku..

Sering aku fikirkan apa yang aku dah buat..Aku jahat ke..Kawan2..kalau korang xde sape la aku ni..Kalau korang xde sunyilah hidupku... Tapi..

Aku takut pada apa yang aku ada skang..Aku takut pada hati aku..Aku takut pada apa yang berlaku didalamnya..Ya Allah. Besar dugaan mu ini..Peperangan dalamnya merisaukan aku.. Apakah betul tindakan aku..

Takkah aku akan dicap jahat..Walhal aku sebenarnya bukan la baik pun..Sering aku berfikir apa yang dah aku lakukan..Aku nak semua orang gembira..Selalunya ramai yang bengang pada apa saja aku lakukan..Aku jahat..

Letih aku...Knape aku macam ni...

Selamat untuk korang..

0 Response for the "Jahat ke aku?"

Related Posts with Thumbnails