~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Not Feeling well..

Sejak 2 hari lepas aku kurang selesa dengan apa yg berlaku dlm perut aku ni..Kadang2 dia sakit..buat aku tertanya2, apsal la sakit tetibe ni..Perut aku luke ke apa..Ke sebab angin..Adoii..risau betul..


Aku ni memangla jenis yang malas nak gi klinik..kalau betul2 serius baru aku gi klinik..bagi aku badan kita ni ada alat penyembuhan dia sendiri.Actually the fact is doctor also depend on our cure ability..Ubat tu just untuk pemangkin je kan..At last badan kita sendiri yang menyembuhkan nye dengan izin Allah jugak, tu jgn lupa..

Semalam aku dengan xcukup tido, tibe2 ada kursus CIDb untuk Green Card..Patutnye hari Ahad, tetibe plak member aku kata hari sabtu plak dia buat..Xpasal2 aku kene gi kampus pagi2 Sabtu..punyela lama dia punye kursus..Dari pagi sampai pukul 5. Semata2 nak terangkan pasal safety kat construction site je..tapi course aku amik ni macam x pegi construction site je..tapi xkisah ar..Applied je Green Card tu..mana tau berguna untuk masa depan..

Pas balik kursus, aku dah penat gler..Balik je terus lelap..X ingat dunia punye lelap..tau2 dah malam..Malam tu member aku ajak gi jonker walk..Saje jalan2 cari barang..Tapi aku dah start rasa kurang sihat..Perut pun asyik sakit..mcm ada sesuatu dlm perut..aduhai... Ada la aku beli skit barang kat jonker walk tu..Then balik rumah. Penat..

Ahad pagi..Lewat aku bgn...Matahari dah naik dah...Bangun mandi and terus gi absuh baju..Bencinye kene basuh baju..Penat beb..Well jap lagi aku nak gi makan...

Sakit lagi perut aku...Aduhh...

0 Response for the "Not Feeling well.."

Related Posts with Thumbnails