~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Can I be someone....?

Hari ni aku masih di UTeM..Penat.. Pagi ke kelas..Hari ni aku ada test yang agak memenatkan aku setelah study mlm td..Bila fikirkan semula, betul jugak orang berkata, jika dah nak exam, xpyhlah study lagi..Dah xguna..


Tapi aku takut..Aku xyakin pada diri aku..Still study last minit.. bila la nak berubah.. Well, macam yang aku agak.Semuanya xberjalan dengan lancar.Aku susah nak menjawab test..Dugaan sungguh..

Bile balik ke rumah, aku penat sangat terus tertidur..Sedar2..Dah petang...Ya Allah..dah petang.. Aku bangun dan tgk2 jap internet..Apa yang berlaku sekitar aku semasa aku tidur..di kampus ada event penamaan calon untuk MPP.Well, dorang bersemangat sungguh..Tapi tidak aku, aku rasa tu bukan cara aku.

Tapi bila memikirkan balik, aku tgk rakan2 aku..Orang2 lain..Aku terfikir jugak, bila agaknya aku akan menjadi someone..Someone yang berguna..Someone yang boleh merubah sesuatu..Aku masih macam ni..Sampai bila aku nak macam ni.. Xkan aku xinginkan perubahan..

Boleh ke aku jadi seseorang..

0 Response for the "Can I be someone....?"

Related Posts with Thumbnails