~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Dah nak dekat 3minggu berlalu..Aku habiskan masa memulakan semester baru dalam tahun dua pengajian aku di UTeM untuk bachelor Mechatronic. Bukan tu yang aku nak sampaikan, tapi selama 3minggu ni la aku berhenti dari forex, berhenti dari dunia internet.Aku alami banyak kesukaran untuk online.


Akhirnya, dengan berkat usaha dan kesabaran untuk akhirnye streamyx berjaya jugak di install kat rumah sewa aku.Alhamdulillah..
bukan aku nak kata keje TM lembap, cuma ada sedikit masalah teknikal yang menjadi kan perkara ni sukar.

Minggu ke 3 aku kat UTeM, dah tibe masa untuk aku aktif forex kembali.Tapi hari ni dah jumaat, Market pun dah slow and dah nak tutup..Rasanya aku xdapat buat apa2 pun untuk hari ni. Just kene tggu untuk minggu depan aje..

Well, untuk abg aku, aku dah kembali.harap aku dapat tunjuk ajar lagi.Aku xpernah putus asa lagi untuk forex ni.So harap dapat bimbingan lagi.

0 Response for the " "

Related Posts with Thumbnails