~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Big Move for JPY...

Susah nak jangka..Semalam sedang aku rehat2 memikirkan quiz numerical esok, tibe2 member aku terpekik2.. Terkejut aku tgk pergerakan graf..Sume yang melibat kan JPY.. EJ,GJ,UJ bergerak melebihi batas...MAcam kejadian NFP untuk USD..Tapi ni lain... Cepat2 aku selak2 news, masih xde pape news yang dapat menerangkan pergerakan JPY secara mendadak..Stregth for JPY too high selama 15min... Lepas tu dia kembali tenang..


Sejurus xlama kemudian, pergerakan JPY mendadak kembali..perghh..HAti aku melonjak2 kemarahan..Apa ni.."Xde pape news pun"... Cepat2 aku bertanya abg aku, well penerangan nye mudah, maybe org kaya or big company making a bihg move..It's better not to join them... Well, aku xboleh buat apa2..masih ada 3 float..

Dan selepas tu seperti aku jangka, aku kene Margin Call.. Sia-sia usaha aku mengekalkan rekod terbaik 9trade tanpa kekalahan..Well anggap ni experienced baik untuk aku.. Hari pun dah Jumaat.. Market dah slow, and dah nak close market..So this week not mine...Maybe next week..gain experienced..

Salam untuk korang...


0 Response for the "Big Move for JPY..."

Related Posts with Thumbnails