~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Jusco Bukit Tinggi Klang

Cuti dah nak habis..

Esok aku dah nak balik Melaka..So disebabkan cuti dah nak habis, aku pun pasni makin susah nak jumpa abg aku, then kitorang hang out same2 gi Jusco.. Plan nak tgk wayang..Ada citer apa ye..Sampai2 je terus ushar tiket wayang..tgk citer Percy Jackson and The Lightning Thief.


Gambar atas ni aku amik area center of building.Area tu ada plak perhiasan camni ngan kerusi untuk melepak.So aku pun kuarkan camera Casio Exilim 8.1 Mega Pixel dan amik snapshot. Tau camera hampeh je ni..Xpe..Leh amik gambar jugak..


Snapshot dari dekat.Tengok daun2 yang hijau di tengah shopping konpleks ni. Pandai orang ni jaga.. Aik..Ramai plak orang berkerumun..


So aku jadi teruja juga..makin ramai plak orang yang berkerumun tepi cermin penghadang tu.Macam ada show je kat bawah tu..So jom kita tengok..

Well, nampak ada sorang laki cina ngan sorang amoi tgh buat magic..Cis, magic budak2 je rupanya..kebanyakan trick magic tu aku tau.So xteruja sangat..Patut la ramai budak2 kene trick kat bawah tu..ekekeke...

Lama jugak show apek cine tu, pastu orang sume pun beredar. Show free dah habis..

Wayang x start lagi..Aku jalan2 area game arcade.Ada sorang amoi comel tgh main gendang ni. Aku tgk memang sempoi giler dia main.tepat je memanjang. Dari belakang tgk amoi ni macam budak je. So bile tgk depan2, perghh..Muke dia comel betul..Mata melirik je..Amoi tercomel aku jumpa hari ni..

Then gi tgk wayang... God Zeus dah bising pasal Lightning dia dah kene curik, pastu tuduh anak God Poseidon Curik..Dewa-dewa sume nak perang .Cis punye cerita..Tapi menarik gak..Aku layankan je...

Selamat untuk korang..

3 Response for the "Jusco Bukit Tinggi Klang"

  1. :) :) :)

     
  2. best ke cerita lightening thief tuh. Huhu. jalan2 kat sini. Hit me back in comment form kay :)

     
  3. best jugak ar cter tu..

     
Related Posts with Thumbnails