~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Panggilan Margin - Forex

Tepat kul 12...4 Trade terakhir aku xdapat diselamatkan lagi.. Korang leh tgk ar graph bawah ni..


Aku start main daripada 22/1 sampai lah hari ni 16/2.. So pengalaman yang aku dapat daripada aku trade mmg priceless la..Cume pengakhirannya adalah Margin Call untuk aku..Last yang tinggal hanye lah $403.91.. Cukuplaqh nak guna beli tiket nak balik umah.. (Bapak aku cakap la)..

Well..walaupun aku rugi teruk, life must go on..Xpe usaha lagi..Esok start balik..Xkan nak putus asa kan..keep it up..Chaiyookk...

3 Response for the "Panggilan Margin - Forex"

  1. hahahak ,
    kau dah gile ker ingat mate srtiap sorang..
    hahaha..memang hebat .
    mate awek aku sendiri pun kdg2 aku lupa .
    hahaha .

     
  2. haha.....jrang org wat entry psal mate wanita...haha

    aku slalu kalw ckap2 1st thing pndang mate..byak mende tsirat aku nk korek haha.
    tp kalw laki..slalu je aku rase bdebar..tp yg biase tu no hal r..lg maen mate ade r.

    emm mate wanita mmg bkuase kot..
    cam aku ade lazer..hahaha

     
  3. Nadhirah says:

    sebab tue kite kene tundukkan pandangan..muahaha~~

     
Related Posts with Thumbnails