~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Bestnye dorang bercuti

Cantiknye tempat tu..

Hari isnin hari tu kawan-kawan aku ada jugak ajak aku gi mandi manda kat Kuala Kubu...Memandangkan poket ku yang sedang kering, so aku pun ingat xjadi ar pegi.Lagi pun, aku baru je start bercuti, xkan lah terus je nak lepak ngan member2..Nanti famili aku cakap apa la pulak kan.Wrong timing betul la dorang..

Tapi, lepas je dorang balik bercuti, aku tgk gambar2 dorang. Peh..menyesal pulak aku xpergi sane..
Xsangke aku tempat tu camtik giler.Kenapelah aku ni sengal sangat x follow dorang sekali..Aduihh..
Menyesalnye..





Ni antara beberapa snapshot yang aku rembat daripada facebook member aku..Dorang pun tak tau aku rembat ni..banyak gambar dia upload, cume xsanggup aku nak tgk sume..Rasa jeles pun ada..

Jarang dorang buat apa apa aktiviti aku xjoin sekali.Tapi bila ada aktiviti camni, aku xjoin..So ada rasa terkilan skit ar..Bukan apa..Dorang sume kawan baik aku..Kawan sejak aku sekolah rendah lagi..Apa pun, asalkan dorang hepi dah la..Salah aku jugak xfollow dorang..

Rasa terpinggir plak..

Selamat untuk korang..

6 Response for the "Bestnye dorang bercuti"

  1. Rara says:

    sabar eh..hehe

     
  2. Anonymous says:

    jom kita pi!!

     
  3. reff says:

    bro....sry lah ko rs cmni...
    pasni aku pakse lah ko g lg...
    ok....end of year ni kte plan g tmpt y lg best ok....

     
  4. Anonymous says:

    kalau jatuh dalam tasik tu, awak jadi makanan ikan ler..ngap..ngap! hehe

     
  5. dah patbasjutakali gi mines.. tade pape pun..haha

     
  6. dl x smpai 45 1 head
    br 10 jew kot
    xtau lak da nek
    lama x g mines
    ske karok dcnun
    hehe

     
Related Posts with Thumbnails