~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Kuasa mata perempuan..

Comelnye dia..

Mata dia besar..Muke cute... Tapi serius ar..Sebab mata dia ar.....

Gambar Hiasan je beb
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Kenape ye..Allah kurnia kan perempuan mata yang cantik..Bila lelaki tgk je mesti cair..hati keras mcm mane pun, boleh cair bile melihat mata perempuan.. Ada apa kat mata perempuan tu? Same je kan ngan mata lelaki..tapi kenapa dengan mata itu, laki sanggup buat apa saje..Sebab mata itu, buang sume ego..Hilang baran, sanggup buat apa saje..kerana mata..

Berjalan-jalan kat pasaraya, tak berkelip2 mata tgk awek..Ushar awek..Laki normal, biase ar kan.. Suke tgk pada keindahan.Keindahan dunia..So tgk ar awek..Macam aku ni, aku xkacau..Just tgk je.. Xluak pun kalau aku tgk kan.. Selalunya aku kalau tgk pun, aku tgk mata dorang.Mata perempuan ni ada istimewanya..

Xtau apa yang istimewanya..Cuma aku suke tgk..Kadang kalau tenung lama2, aku mesti beralih..Bahye mata perempuan ni..Takut menggugat diri aku balik..Ahh.Celake..Lemahnya aku pada perempuan..Lemahnye aku...

Gambar Hiasan je beb
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Perbualan aku ngan sorang kenalan perempuan..

neo_matrixzz: nad..
raul girlz: ye
neo_matrixzz: org pompuan ni kuase dia pada mata ke?
neo_matrixzz: tanye je
raul girlz: mksd ko?
neo_matrixzz: sebab aku kalau tgk pompuan suke tgk mata dorg
neo_matrixzz: apsal
raul girlz: oo sbb mate leh nmpak cam ne diri pompuan tu
neo_matrixzz: camne tu
raul girlz: aku pon x tau sgt..tp mak aku ckp kat aku laa nak tau aku tpu ke aku ape ke just tgk kat mate je
raul girlz: sure da leh tau
raul girlz: means mata ade aura laa
neo_matrixzz: maksud aku betul ke kalau pompuan guna mate je leh buat laki cair
neo_matrixzz: btul ke?
raul girlz: kalau pompuan tu pandai gune kelebihan die
raul girlz: boleh jadi tu
neo_matrixzz: so betul la mata pompuan ada kuase
raul girlz: hahaha
raul girlz: mayb
neo_matrixzz: ermm..

Saje aku bual tanye pendapat perempuan...
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Technician kilang..

Dulu waktu aku keje kat kilang electronic.. So mcm biase ar, selaku technician yang bekerja dalam bilik cleanroom, sume kene pakai jumpsuit..Alaa..Pakaian yang mcm ninja tu, korang leh nampak mata je..

So, disebabkan sume operator pengeluaran adalah perempuan, aku cuma cam dorang melalui mata je.Memang mula2 aku masuk keje kat sini, serius susah nak cam dorang..Tapi melalui mata tu la aku leh kenal dorang dan melalui mata tu la, aku suke tgk dorang.. Lagi satu, sebab mata tu lah aku suke datang ke tempat kerja..hari2 aku dtg kerja..Semangat kan...

Betul ke mata pompuan ni bahye...

Selamat untuk korang..

8 Response for the "Kuasa mata perempuan.."

  1. nadz says:

    hehehe...n dri mate laa leh tau kejujuran ati die..hahha..rase2 btol la kot...mate tu anugerah yg sgt bernilai..sbb tu kene jaga pandangan.. :)

     
  2. btul jugak tu

     
  3. kalau kamu suka tengok mata perempuan..
    saya pula suka tengok bulu mata lelaki..
    pelik kan??
    tapi ianya benar..

     
  4. mata punyai kuasa yg tersendiri.

     
  5. dari mata turun ke hati..

    btol kot..hehe

     
  6. tapi kalau mate pompuan tu tak lawo dia nak goda pakai bibir lak ke? haha..;P

     
  7. ntahlah..

     
  8. Sya Isya says:

    hanya kerana mata...

    Safie, kamu mungkin rasa macam tu sebab kamu suka sangat tengok mata perempuan, makanya kamu rasalah macam tu.

    mata juga boleh berbicara..

    ^_^.

     
Related Posts with Thumbnails