~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Aku Di Tag Oleh Yus & Emora

Okeh,

Skang jam pukul 7.12pm. Aku dah peluh2 tadi. Punyelah penat tido. Hari panas td. Pastu, perut lapa wehh..tu ar tadi aku mkn lunch awal sgt. So cari-cari apa nak masak. Haa..Megi. Aku gi ar masak megi sebungkus. Siap masak, aku terpacak depan laptop.Bukak blog, ATOOYAII... Aku kene tag plak.. Xpela..Buat je la, bukan susah pun..

Okeh Aku Start..

---------------------------------------------------

1. Adakah anda rasa HOT?
- Bagus soklan ni.bangun tido tadi aku mmg tgh HOT. Peluh-peluh lagi.Skang pun HOT jugak.Sebab aku makan HOT meggi.. So macam tu je ar.Peluh lagi ni..Rase nak mandi je

2. Upload Wallpaper PC/Laptop yang anda guna skang!
-Ok2..Jap aku upload.

Wallpaper laptop wa ni simple je.Aku memang camni.Malas nak semakkan mata aku ni nak letak pape.Just background black sume kalau korang tgk blog aku ni pun, sume hitam kan.Aku memang suke kaler hitam.Ader orang kata xsuke tgk background hitam, pening pale bace, tapi aku dah cube nak letak kaler lain, tapi xleh masuk gak ngan jiwa aku ni..Ekekek...

3. Cerita pasal gambar.
- Tu gambar muka je.Aku anggap laprop aku ni macam bercakap ngan aku ar.Tu muka dia ar tu.

4. Bila kali terakhir aku makan pizza.
-Haa..Baru aku teringat.Sebelum ni kan ada entry aku gi Jusco Bukit Tinggi Klang kan..Aku kuar ngan abg aku, time tu ada beli pizza yang sebijik RM2.50 tu..Alaa kira pizza la jugak..Roti atas dia ada sosej tu.Same je kan..Tu ar kali terakhir mkn pizza.

5. Lagu Terakhir Anda Dengar.
- Tadi Time balik dari kelas aku bukak Hitz.FM.. So lagu last aku dengar tadi lagu Jason Derulo - In My Head. Layann kan je..

6. Apa yang anda tgh buat selain menyelesaikan tag ini.
-Duk balas mesej someone..Dia nak balik kampung dah tu..On the way.

7. Selain nama anda sendiri, anda dipanggil pe
-Nama aku Safie..Org panggil aku pie je..Xpun ada yang panggil Neo (nama samaran dalam dunia maya ni) Pastu baru-baru ni budak kelas aku ada panggil aku playboy ngan gay.. Gua cool je..kekekeke..

8. Tag la 8org..
-Alamak..bab ni yang aku malas ni..Aku tag je ar sape.Macam biase, kalau korang rajin korang buat..Kalau tak korang abaikan je..Kekeke...Hantam saje la..

7. Ain

9. Siapakah orang No 1 kepada anda.
-Ohh..Melz ni aktif dalam blogging ni..Aku just rakan blog dia ar.just tgk2 vlog dia..Style beb..Dia ni jenis sempoi ar..

10. Katakan sesuatu mengenai orang no 5
-Fiza ni study kat MMU melaka..So aku kenal dia kat blog jugak..Dan tu je ar aku tau kot..Ekekek

11. No 3 ada hubungan dengan siapa?
-oh cik epal..Dia mestilah ada hubungan anak pada ibu bapa nye, pastu ada hubungan adik beradik ngan adik beradiknye, pastu ada hubungan lain tu aku kurang pasti.Xsempat nak selidik.

12. Bagaimana pula dengan no 4.
-Aina Chika lak dah berpunya aku rasa..Dan dia dah bertunang kot..Aku rasa lah..nak tau lebih lanjut kene tanye dia sendiri la..

13. Pesanan kepada orang no 6.
-ok, untuk Cik Paro hepi2 selalu..(pesanan umum)

14. kata-kata cinta untuk orang no 2.
-Aisey..mello tu laki ar beb..Xkan nak cinta..Okeh2.. Cintailah agama dan negara kita.kekeke

15. Adakah no 7 dan 8 mempunyai persamaan
-Ader..Dorang berdua adalah perempuan..

16. Berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang mengetag anda
-Ader 2 orang tag aku ni beb... Yus aku baru je kenal.Emora la orang panggil dia Rara..
-Pastu Yus ni laki..Emora ni pompuan..
-Yus lak aku xtau umo dia.. Emora lak umo lagi muda dari aku..
-Blog dorang sume smart
-Emora plak minat ngan photografi sebab dia selalu edit2 gambar..

17. 5 perkara yang saya tau tentang cik Asma..
-ok..Aku xpernah kenal sape2 nama cik Asma..

18. Persamaan antara kambing dan lembu
-berkaki Empat, Makhluk ciptaan Allah, Sumber makanan manusia.

19. Perasaan anda buat tag ni
-Letih.,.banyak lagi ke soklan..Aku nak mandi ni...

20. Adakah anda tau si Razman itu sengal?
-Xkot..Xde sape2 bgtau aku pun

21. Gay or Less
-Ntah..

Akhirnya berakhir...Letihh...

Selamat untuk korang..

5 Response for the "Aku Di Tag Oleh Yus & Emora"

  1. Rara says:

    hehe...letih kan wat tag?? huhu

     
  2. hehe..letih woo..nasib baik kene tag..ada gak entry..

     
  3. Anonymous says:

    erk....sje je nk komen...tp xtau nk tulih pe..hehe....weehu~

     
  4. atiq comey says:

    pie..mne dpt mata yg cantek tu..huhu

     
  5. cam kat western digital jew
    sy xworker wd
    hari2 balik sakit kepala.
    last2 benti
    hu3

     
Related Posts with Thumbnails