~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Let go ok..

Dah la beb..


Kenape fikirkan lagi pasal tu.. Let go beb.. Xguna ko selalu macam ni. Xkan berubah apa-apa pun. Macam mana kau buat pun, benda ni xkan berubah.Masih disitu..Dia still macam tu jugak..

Please..Let it go..

What are you still waiting for..Xguna kau datang dekat, kalau dah ternyata xguna..makin kau dekat, makin sia-sia.Who r u ???.. U are nobody here. Kau hanya pendatang..

Please think about it..

Janganlah buang masa lagi..Buang apa yang kau rasa..Buang semuanya..Tolak tepi, fikirkan yang mendatang.Banyak lagi rintangan luar sane tu..Xguna kalau focus pada satu benda yang belum tentu lagi. Jangan tipu diri sendiri beb...

Tipu otak kau, bukan hati kau..Hati untuk merasa.. Rasa tu membunuh diri kau. tapi jangan abaikan dia. Penting untuk diri kau. Jangan biarkan diri kau mati dengan rasa yang membebani jiwa kau itu.

Lagipun apa yang kau ada..

Selamat untuk korang..

4 Response for the "Let go ok.."

  1. nape nie.huhu

     
  2. huhu..xde pe rara...
    tu nasihat untuk diri sendiri

     
  3. uikz...nape ni??

     
  4. huhu...nsht dri sndri jer..

     
Related Posts with Thumbnails