~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Couple ngan aku mimpi ngeri??

Tadi pepagi bangun..nak pegi kelas MicroP..Kelas yang best, hari ni ada Quiz..kalau 1 xpe la..Ada 3 Quiz..Bebudak ni cakap camtu, dorang kata senang je..Leh discuss-discuss..So dengan berbekalkan ilmu didada, aku pun pegi ke kelas dengan selamber..

Sampai dalam kelas, punye ah sejuk..kaya lak UTeM ni bayar duit AirCond..Selalu punye ar save duit..(Rilek..U aku ni..jgn kutuk).. Kelas yang best, lepak2 jap..online pakai Comp Lab...Pastu borak-borak..Dia pun start Quiz...So Quiz dia camni...

Microprocessor

Quiz 1..[i,ii,iii,iv]
Sign Extended...(Kacang..)

Quiz 2..
Array.. (Tutup sebelah mata leh jawab)

Quiz 3..[i,ii,iii]
UDS,LDS.. (Aku jalan gi meja sebelah, copy jawapan..)

Pas siap, hantar sume..settle masalah..Senang hidup camni kan...Lect, selamber
(Steady, protocol agaknye)..

***************************************************************

Quiz habis camtu je...Dia nak bagi component untuk mini project, tapi ada beberapa component yang xsampai lagi walaupun dah order.So hari ni xleh buat apa-apa. Dia pun ke belakang gi siap-siap kan sume component..Aku pun tetibe ada orang tegur..

"Wehh P'e.. Semalam aku mimpi ngeri doh.."
"Mimpi ngeri apenye?"
"Aku mimpi aku couple ngan ko..Gler ah..Aku siap bgtau kat bebudak ni dorang gelak je."


"Haha.." (Aku gelak sinis...)

*Tergelak aku jap..Tapi terasa macam nak tau citer selanjutnya..

"Owh..dalam mimpi tu kita gi mana?"
"Aku mimpi boy aku datang..Kat lab camni ar..Time tu ngan ko..Pastu boy aku marah2..Dia kata, dah couple ngan dia apsal aku carik ko lak.."
"Haha..pastu apa jadi?"
"Pastu yang peliknya ko lak mengalah..macam ko nak blah lak...ko kata xpe ar..Aku mengalah.."
"Aku kata camtu? apa kes lak...Haha.."
"A'ah..Pastu aku lak tahan ko..Aku kejar ko...Ahh..Giler ah..Aku pun xtau nape ko lak leh masuk mimpi aku..Ngeri wehh.."
"Ngeri??" (Aku terpinga-pinga jap..)

Knape ye dia kata couple ngan aku tu ngeri? Pelik jugak...kalau sesape couple ngan aku kira sesuatu yang mengerikan ke..Macam la aku ni leh bertukar menjadi raksasa dikala bulan mengambang..Xpun aku ni serigala jadian ke, leh ar jugak ngeri..Ni yang aku pelik ni..

*********************************************************

Ok..Aku malas nak fikirkan sangat benda ni..Cume aku terfikirkan...Apsal aku leh masuk mimpi dia pulak? Apa kes gua nak gi singgah mimpi dia..Awek org kot dia tu..Baik aku gi singgah mimpi awek-awek yang single dan masih available yang ada kat luar sane tu..Kan lagi menarik hidup..betoi dak?

Dah tgh hari..Aku lapa..Sesape..Makan jom..

Selamat untuk korang..

10 Response for the "Couple ngan aku mimpi ngeri??"

  1. NAJ HEBAT says:

    haha.. meh masok mimpi aku.. kite lawan street fighter.. haha

     
  2. Anonymous says:

    cmne ko bleh msuk mimpi awek org ni??

     
  3. Ntah ar..

     
  4. hahha... nie lawak..

    Tapi mungkin maksud dia, NGERI tu sebab dia dah kapel dengan org lain. Kalau dia lom kapel, mesti bukan mimpi ngeri punye...

     
  5. Hahaha..ngeriii,sian kamu.len kali nak masuk mimpi tanya dulu empunya diri dah awek org kew tak..hahaha

     
  6. Rara says:

    haiyoo...mimpi gitu pun de..seronok!

     
  7. Sengal ar budak kelas aku..kahkahkah..

     
  8. atiq comey says:

    mimpi spe weh???

     
  9. hehe..budak kelas aku ar Atiq..

     
  10. Mrs H says:

    mest die de pk kan ko b4 die tido..muahaha kantoi.

     
Related Posts with Thumbnails