~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Nostalgia kejahatan di rumah sewa (Part 2)

Perut dah lapa..Pagi tadi x mentekedarah pape pun.Jadi xde sebarang benda pun mengisi ruang dalam perut aku ni.Tengok lak memember aku baru nak start masak kat dapur.Ntah knape aku rase letih giler.Dah tgh hari pas mandi, aku sambung balik tido.

2.20pm..

Aih...dah pukul 2 rupanye..Peluh-peluh aku tido.Panasnye..Xsolat lagi.Kan aku dah kata nak jadi baik pasni.Ok bangun mandi balik. Selesaikan sume tanggungjawab aku ke hadrat ilahi. Bunyi macam ada aktiviti kat dapur.Tgk mmber aku baru nak start masak. Tadi dorang bersih-bersihkan peti ais je. So aku pun menyusul..

Duk tgh sedap potong sayur petola.

Ahh shit!!.. Tangan aku kene pisau lagi..Kali ni pisau yang berlainan makan kat jari yang lagi satu..Memancut darah kuar..Ada alamat x baik ke? Minggu ni je 2x aku kene pisau. Tu dia korang nampak kan balasan kejahatan aku selama ni ni..Amik padan muke kat aku sendiri.Kat dunia dan kene balasan..


Ni darah A-..Sape2 nak leh mintak (Kalau aku bg la)

Dapat gak makan..(Bersusah payah nak makan)

Xpe aku terima dengan redha balasan untuk aku..

*************************************

Agak lembap sikit nak menaip jari dah terluka.Xpe aku ada kesan penyembuhan yang cepat..(Macam Wolverine gak ar..Xpun Percy Jackson anak Poseidon)Arghh..Melalut lagi..

Sambung balik citer nostalgia aku kat rumah sewa dulu. Ada orang tanye aku 'Chikaro' tu apa.. Ok Chikaro tu adalah bahasa member2 aku. Dia sama macam bohsia la.. (Bohsia-bohsia sume korang jgn shoot pale aku lak kalau aku salah)..Cter pasal member aku bawak awek dia balik tu memang dah berlarutan.Kawan-kawan lain sume dah buat macam biasa je. Ala..Life kat KL kan.Camni la..

Aku pun cume jadi macam "Follow The Crowd" la.. (Betul ke ejaan tu.. ke aku masih bangang?) Xpe..Abaikan..Masalahnya benda ni, bukan sorang je yang bawak balik awek, ada lagi sorang member aku pun sama jugak.So dah 2 orang pompuan lak yang menetap same.Ok xhabis takat tu, campur lak member aku yang ketiga..Dia xbawak awek, tapi abg dia pulak yang datang ngan awek dia sekali.. Wow..3 pompuan dah..Campur 3 chikaro tadi, dah 6.. Campur punye campur bape banyak dosa dah nie..(Banyak nye..aku taip pun dah menggigil dah ni..)

Ok, untuk menambah lagi perisa dalam cerita ni, (nak jadikkan menarik la kan). Satu hari tu member aku yang makan ais krim chip chocolate tu...(Ingat???) Alaa yang first skali bawak awek dia tu..Dia dah clash pulak ngan awek lamanye.So satu hari tuh nampak ar dia kemas-kemas bilik..

"Nape bro? ko ok ke.."
"Biasela beb..Aku kan baru clash"
"Aih..pelik..Awek siap dah bawak balik dah.Leh clash plak"
" Nak buat camne.Ader ke balak baru dia call aku."
"Balak dia cakap per?"
"Aku kan professional. Aku xgaduh2.Kitorang cool.Aku cakap ko nak amik dia amik la aku xnak dah"
"Cis..Kira macam abis madu sepah dibuang ar ni.."
"Ye la dah tau jadi sisa gua, dia gi blah tu pehal"
"Kahkah..Ikut suke ko ar.."

Perbualan xhabis macam tu je..Aku nampak member aku masih tengah duk sibuk kemas-kemas bilik dia.Ada beberapa barang dalam laci yang dia keluarkan dan dicampak-campak kan dalam plastik sampah.So aku pun ushar ar apa barang dia buang tu..

"Ehh... Apa bende ni?"
" Hah nape"
" Bro ni bukan kondom ke..Durex lak tu.Haram jadah.Xde benda lain ke nak beli"
"Alaa..tu waktu zaman jahiliah dulu." (Muka dah blushing macam awek lak)
"Aku nak try bukak ar..Xpernah tgk ar kondom camne."
"......."
"Laa..camni je ke..Macam belon..Perisa per wehh"
"Cis..Dahla weii..buang ar bende tu"
"Kekeke..bangang ar ko.."

Aku letak gambar kotak pembalut je..

Tau pun malu lepas dah buat salah.Dulu waktu sedap-sedap bercinta, korang boleh buat selamber je kan.Xkisah pun tido sebilik, bila dah clash camni bleh plak ko nak buat muka blushing-blushing budjet comel.Ni yang aku nak sarankan kat korang-korang yang duk tgh sedap bercinta tu, waktu bercinta sume pun sedap..kalau dah clash sape yang rugi beb..Orang laki rilek je..Xde hal pun. (Aku cakap je, sebab aku sendiri pun jahat..So pepandai ar korang)..

***********************************

Banyak perubahan yang berlaku pada kawan aku ni...Lepas je kes tu.Dia berubah jugak Dah start rajin sembahyang..kalau dulu nampak asyik boxer je dia pakai..Skang ni dah mula memakai kain pelekat. bagus..Tapi, korang pun tau kan. Hijarah kepada benda yang baik tu bukan senang kalau hati tu x kental. Kejap je member aku tu..Kemudian kembali same balik macam dulu je.Cume dia dah xbawak awek dah.Sebab xde awek kot..

So tu yang aku nak berubah menjadi baik..Korang kalau nampak aku jahat, tolong pelempang sekali leh x??

Selamat untuk korang..

7 Response for the "Nostalgia kejahatan di rumah sewa (Part 2)"

  1. jari luke?
    ekeke!
    tu la..rerajin la masuk ke dapur yeh ;p

     
  2. Mrs H says:

    hoho.. dorg wt projek upenye.. sape yg masak tu? cm sedap je. pndai bebudak ni masak. weh, jom r jumpe aku plak.haha

     
  3. Rara says:

    hehe..ala neo baik ah.don't worry.kalau jahat,ev dengan senang ati nye bagi pelempang!

     
  4. NAJ HEBAT says:

    aik? adakah anda pandai memasak??
    pergh, bleh buat calon husband aku nih!
    ngiahaha...*ngilai kjap*

    eee..
    kondom pon x pnah tgk ke?
    dari tingkatan 2 dah nampak.. dak klas bg hadiah bday.. buduh betol dorang tuh! aku belom cukop umo la weyh!!!

    sila jaga diri dan maruah anda..
    renung2kan dan selamat beramal.

     
  5. Sonnet : A'ah..luke sikit..

    KiloGraM : Kitorg pandai ar masak

    EV: Hehe.. pelempang betul2 tau..baru sedar skit..

    Naj: Comfirm ar pandai masak..Senang je kan masak.

     
  6. nakal sungguh kamu semua di rumah ye...hahaha....pndi sey msk..tp periuk 2 cm mak temah nye je...pe ke????
    hikhikhik...

     
  7. Syahida says:

    haha..saya juga berdarah A. x mau lah darah kamu.. ^_^.

     
Related Posts with Thumbnails