~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Aku di TAG lagi ka??


Owh..Tag dari gadis comel... EV.. Senang je Tag2 ni..jawab apa patut settle.. Kadang tu terfikir gak, sape la punye cadangan buat tag-tag ni ekk..Ada rasa macam surat berantai ke (ke berangkai)..Xpun email berantai..ni lak Tag berantai...Lebih kurang sistem piramid dalam MLM jugak la..haha..

Ok berhenti melalut..Mari kita straight to the point.. Menyelesaikan Tag...

Apa korang tengah buat sekarang.

Sekarang aku just melepak atas tilam aku dan bermalas-malas. Sambil minum air susu yang baru aku bancuh tadi, aku bukak adobe photoshop dan buat sedikit banner untuk Tag ni..

Kenape korang buat camtu lak?

Laa.. Dah tentu Tag ni kene buat..Kan ditujukan ikhlas untuk aku.Lagipun aku belum ada mood nak buat keje-keje lain.So selesaikan ni dulu. Pasal susu tu pulak, mak aku yang suruh minum.Aku dah beli kot.mahal beb sepeket.Rugi ar xminum.Lagipun hari ni plan nak derma darah, so bagus gak kalau minum susu. Pasal banner Tag tu, saje buat..Baru ada seri sikit (walaupun xcantik)

Ok2 serius. Apa nama yang orang selalu panggil korang.

Dari kecik lagi member2 akan panggil aku Pie.. Sebab nama aku kan Safie..Amik dari situ ar. Ada panggil Pi, pastu Safii...Shafie.. Memacam ar..Sape yang panggil aku ngan nama xsedap dengar aku ignore (sambil maki hamun dalam hati).Mak aku panggil aku adik, pastu ada gak panggilan lain.Xpayah cakap ar..nanti melekat pulak korang panggil aku.Sedare-mare je leh panggil aku yang tu..Xpyh ckp ar.. Pastu untuk dunia maya lak aku guna nama Neo.

Kisah disebalik nama tu

Ok..Kalau tgk pada nama Neo tu, sebenarnya aku banyak terpengaruh bila tgk cerita The matrix.Dari 1 sampai ar 3. Duk punye la minat sampai aku bila nak buat email pun guna Neo_matrixzz..Pastu melekat ar sampai skang..Email ke, blog ke aku guna Neo je..Lantak ar orang lain nak cakap pe..

Pembaca/Readers?

Aku rasa pembace blog aku kebanyakkan blogger jugak.baru2 ni dah Join GB ni..Comfirm ar ramai reader dari sana..Tapi aku xlupa gak, ada budak kelas aku yang bgtau dorang ada baca blog aku.So terima kasih kat dorang sebab up traffik kat sini..bagus2..Singgah selalu.
First Contest?

Aku penah masuk contest untuk JLBO..Dulu aku ada join forum JomLayan. Xtau ar apa jadi kat Forum tu skang.Skang agak suram.So aku pun dah lama xsinggah. Tu first contest aku..Tapi aku xmenang sebab aku terlewat hantar entry dah aku ditolak 10markah.Xpe..Anggap je pengalaman.

Ok untuk Tag ni, aku rasa aku xnak Tag pada sape2..Sape2 yang rasa macam seronok nak jadi sinambungan Tag ni leh teruskan.Aku xde masalah dengan itu..huhu..Oklah Cukup untuk setakat ini..

Selamat untuk korang..

1 Response for the "Aku di TAG lagi ka??"

  1. Rara says:

    heee...jawab pun!

     
Related Posts with Thumbnails