~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Award?? Thanks..

Banyak giler sawang..(buang sawang2 kat blog aku ni..Sapu skit)

Aku selalu jugak ON..ushar jap blog-blog favourite aku yang lain.Minggu ni aku agak sibuk sebab dah dihujani dengan test sederap sampai 2 test berturut-turut. Ok memang giler. Sebab apa, subjeck EMS (Electro-Mehanical System) ngan subject Control System 2 datang serentak.Dua-dua subjek yang killer, dan mungkin sinar harapan cemerlang untuk aku tu dah pudar..Lulus? Harap-harap la..Duk atas pagar je..

Hidup yang penuh dengan cabaran kan..

Bila aku tengok-tengok jap blog aku ni...Kadang tu aku terfikir, kenapa bila aku sedih atau aku bengang ke..Aku akan post kat entry dalam ni..Bila aku baca, asyik sedih je hidup aku..Bila nak datang gembira kalau camtu kan..

Kalau camtu baik aku tukar je tema blog aku jadi "Hidupku Sedih" Amacam?

Cett..
Haram jadah ah..Bagus jugak kalau aku fikir aku nak gembira pulak..Selalu sangat bersdih dalamhidup, orang kata hidup ni xlama..So nikmatinya dengan kegembiraan..Macam tu la hendaknya..

******************************************************************
Disebabkan minggu ni dah habis test, aku nak selesaikan kerja-kerja aku yang tertangguh..First skali untuk blog ni..Aku ternampak ada satu award untuk aku.. Sila lihat..


Award ni ditujukan kepada aku dengan ikhlasnye..Ahakz.. (hepi sekejap)..
Award ni aku dapat daripada Cik EmoraValeria.

Walaupun dia tengah demam panas sekarang, so aku nasihatkan dia banyak-banyak berehat..makan ubat,tidur cukup, ikut nasihat doc bla bla bla....(Membebel lak aku..)
Moga cepat sembuh..

1. Thank & link the person that gave you the award?
Terima kasih banyak-banyak atas award yang disampaikan kepada saya..
ni link pemberi award http://emorajuliet.blogspot.com/

2. Pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.

Aku banyak jugak menjelajah rakan-rakan blog yang lain..So ada beberapa blog yang aku rasa sesuai untuk menerima award ni..Walaupun antara bawah ni dah terima award, tapi aku tetap nak lampirkan jugak..Kira bawah ni antara list Blog yang aku sering kunjungi ar..Xkisah kan..

Xtaula nape bila aku dah On je laptop aku.Klik kat Google Chrome, bende first sekali blog aku akan appear sendiri secara automatik pastu aku pun ter-automatik-kan jari aku klik blog ni..Blog dia memang menarik.Aku suke baca content yang sempoi.Ada editan gambar, yang buat aku kagum dan xtau camne nak edit cam dia..Erm..Maybe someday..

Zack ni aku kurang kenal sangat.Cuma kau suka tengok blog dia, susunan ayat yang sempoi kene ngan jiwa aku.Jalan cerita aku suka, kadang tambah gak ar pengetahuan untuk aku.Dari blog dia, aku tau cara-cara orang Jepun.lifestyle dorang kat sana..lagi satu ynag menarik pasal blog Zack ni pasal kartun-kartun dia..Style ngan simple..Aku suke.. Camne nak jadi macam dia..

Dia ni lagi sempoi..Aku layankan je tengok VLOG dia..Walaupun kadang xde mende sangat pun, tapi ada kelainan dan ada something yang membuat aku tertarik nak gi singgah blog dia..Dan semestinya, dia ni friendly.Patut ar ramai kawan..Apa pun bro, blog lu memang best.

Blog ni simple je..macam xde benda sangat..Aku suka singgah sini sebab macam ada penceritaan dalam hidup dia.Dia xmengejar apa-apa pun untuk blog dia..Just steady je..Singgah je bace entry..

Suke gak ushar blog Aina ni..Macam biasa..Aku masuk, bace2 entry dia..kacau2 jap Tuan Rumah..kadang ada gak info menarik dalam blog dia..Lagipun blog yang universal..Macam-macam ada..


Salah seorang rakan blog dalam GB..Memang aktif ar dia ni dalam berblogging ni.Sape je yang kenal kat GT ni...Apa pun keep it up..

3. Contact said Blogs and let them know they've won the award.
Wajib ke? muahaha..

4. State 7 things about yourself
Nama sebenar Muhammad Safie Bin Rosli.
Nickname aku selalu pakai Neo_matrixzz xpun Neo
Umo aku skang dah 23thun..
Baru skang nak amik degree..Dah nak masuk tahun 3 kat UTeM..Amik course Mechatronic Engineering.
Pengalaman kerja sebagai Technician selama setahun...
Pastu bergiat dalam dunia blogging ni dah lama. Tu pun sebab diperkenalkan oleh abg aku Squall

Ok I'm done..

Selamat untuk korang..

******************************************************************




3 Response for the "Award?? Thanks.."

  1. Rara says:

    ngeeheee~dengan senyuman yang sangat panjang!

     
  2. hehe...

     
  3. Bro...

    Thanks komen dan follow blog wa..

     
Related Posts with Thumbnails