~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Cuti ke? Cehh..


Hari terbaekk bila exam dah berakhir, setelah berjuang selama sebulan ni bersusah payah tido pun xckup..Akhirnya hari yang ditunggu untuk cuti tu dah tiba kan..Yeah!


Tapi cuti? Cehh..

Tgk ar kawan2 sume bercuti lama..dorang sume bercuti 2 bulan...Plan nak holiday ar korang kan..
Aku? 6 hari je cutii..Aku ada bengkel semester khas ni...Tapi ada lagi satu berita best..Sem khas habis 04/07/2010..Tap sem baru bermula 05/07/2010..

Jadi erti kata lain aku nak sampaikan di sini...Aku xbercuti..That's all..

Jadi nak ucapkan ar selamat bercuti kat kawan-kawan aku..Aku xpe tinggal sorang-sorang kat Melaka ni..Xde hal lah kawan2 sume..(Ciss...Syg sgt ar kat UTeM ni)...

"Xpe P'e, ko gi menuntut ilmu..Nanti habis sem khas ni ko leh ajar kitorang apa ko belajar tu"
"Eleh..Banyak ar korang"
"Nanti pas habis kitorang cuti, kitorang lak ajar ko cara2 bercuti..Wakakak!!! "(Gelak kaw kaw punye)
"Cis korang..Menganjing aku rupenya"

*Bile member aku dah nak balik ke kampung

"Bye korang..aku dah nak balik dah ni.."
"Ye la..gi la balik..Aku tinggal sorang2 sini..."
"Hehe...Sem khas elok2 ekk.."
"Cis...Gi ar ko bercuti"

Hakikatnye aku disini... 6 hari cuti ni....Aku nak cuti puas2...habiskan duit yang tinggal saki baki ni...berfoya2...Aku manfaatkan ar cuti yang sedikit...

****************************************************************************

Aktiviti cuti aku selama 6 hari:

1) Nak hangout ngan memember aku kat Klang...Ajak mancing pun smart gak..(Tapi dorang macam bz)..
2)Aku nak start balik forex..lama dah aku tinggalkan..
3)Hangout ngan abg aku..Lama xkuar ngan dia..Sebabkan dia dah habis belajar ni, ajak ar tgk wayang..Gi melepak ke malam2.Stylo gak ni...
4)Habiskan duit yang ada...(Dalam dompet ada ar 50lebih...Cukup ar tu)

Aktiviti aku waktu sem khas ni:

1) Pendawaian Elektrik
2) Pemasangan litar asas untuk kawalan geganti dan penghidup motor
3) PLC (aku suke yang ni...terbaik)
4) Litar Elektronik
5) Tooling
6) Safety prosedur (Bla bla bla)
7) Asas kerja mekanikal...

Ready tgk litar camni...
Letih ar..Macam banyak ar beb modul yang aku kene hadapi untuk sem khas ni...Korang yang lain sibuk bercuti ye...Aku penat kat sini..X aci gak camni...

************************************************************************

Xperlu ar panjang2 entry ni...Bile fikir aku xde cuti, hilang pulak mood rasanya... Gambatte untuk aku...(Mari enjoyyyyyy -- selama 6hari)

Cukuplah..

Selamat untuk korang..

7 Response for the "Cuti ke? Cehh.."

  1. kacang says:

    huhu.
    siannn.
    sorang2 jee.

     
  2. Apa bleh buat peanut..dah nasib..terpaksa tinggal sorang..

     
  3. Si-D says:

    xpe..leh teman aku..aku dak mlake..balik kmpg mcm xde perasaan jerk!...hahahaha

     
  4. Nasib kome ler...hehehe. Jangan kuar dating dgn makcik cleaner lak. Kui3x

     
  5. Rara says:

    janganlah bersedih..huhu

     
  6. Salam semua,

    Minta jasa baik tuan / puan untuk bagi idea kat

    http://arenawafiy.blogspot.com/2010/05/nak-buat-apa-dengan-penjara-pudu.html

    TQ in advance... (tuan blog, tumpang iklan skit..)

     
  7. rilek bro... Nie pengorbanan namanya.. Hehehe..

     
Related Posts with Thumbnails