~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Mimpi syokk!!

Bile aku duk belek-belek jam kat laptop aku ni, pastu terperasan yang sebenarnye lepas aku pejam celik beberapa kali ni, baru ingat rupa-rupanya perjuangan aku dalam menghadapi semester khas ni dah berakhir..

Setelah penat aku mengharungi pelbagai jenis bengkel dengan susah senang menyiapkan semua tugasan (macam rancangan realiti la pulak) semua tu dah berlalu sebab aku dah bercuti..Yeehaa...

Aku di lab motor starter..

Ok aku tau kawan-kawan aku yang lain semua sudah muak bercuti lama-lama sangat sampai dorang pun sempat menyuarakan hasrat nak masuk U balik.Tapi korang tu bagi ar peluang kat aku bercuti pulak..Walaupun xlama, 3 minggu je start jari ni, tapi aku akan manfaatkan sebaik mungkin..

Ok tutup bab cuti.

Malam tadi punye ar semangat nak tengok bola England vs Aljeria. Pas aku kunci jam hp pukul 2.30am..Ntah apa punye lalok aku leh tak tersedar (rasanya siap maki hp aku balik). Thanks kepada cik EV sebab bagi mesej kat aku selepas 3 minit hp aku berbunyik. Kalau tak, memang terlajak aku nak tgk bola. Tapi... xde Gol..Seri 0-0.. Cilakak..Penat gua tggu 90 minit tapi x Gol.

Baik gua tido..

***************************************************************

Bab tido aku cukup suka.Korang pun suka an..Toksah tipu ar..Sape pun kalau dapat tido, macam dapat duit 8juta dalam mimpi ar..Haa part yang aku suke adalah mimpi.. Sebab setiap malam (kalau aku xpenat sgt ar an..kalau penat aku tido mampuih) serius memang aku memilih bab mimpi ni..

Camni.. Bile nak tido tu, sebelum aku betul-betul tido mampuih aku mesti fikir dulu malam ni nak mimpi pe an.. So banyak ar jugak jenis kategori jalan cerita mimpi aku tu.. Dalam mimpi aku, mesti ar aku hero, xpun aku yang paling power..Sebab aku nye mimpi, so aku nye suke la an.. Korang nye mimpi, korang nye suka la betul x..

Dulu kecik-kecik aku suka mimpi ni..Skang je jarang aku praktikkan..

Mimpi pertama..


Mimpi ni simple je..Sebab aku dulu kecik-kecik suke makan..Benda yang paling suke makan ayam KFC ar..Siap leh lak aku buat masuk dalam mimpi. Dalam tu aku sorang-sorang je depan kedai KFC.Kedai tu sume berjalan dengan lancar macam biase..Pelanggan pun makan macam biase..Bile aku sampai je kat kaunter tu Manager dia panggil aku..

"Adik nak makan pe"

"Aaa.. Saya nak tu..nak ni...pastu yang tu pun nak gak..."
Sambil tunjuk-tunjuk jari
"Owh..Camni lah adik, adik masuk je sini..Abg bukak pintu ni.."


Terkedek-kedek masuk area staff.

"Adik amik jela apa makanan yang adik nak.."
Sambil serah pinggan kat aku

Aku pun apa lagi, amik x ingat dunia ar..Sume ayam aku amik.Apa jenis ayam, kentang sume jenis makanan sedap kat situ aku pelantak..Layan diri je.. Pas amik bebanyak tu, aku terus pi makan ngan lahap. Bab bayar tu aku xselitkan dalam mimpi, sebab ni kan mimpi aku..So bayar kan benda yang xbest..Aku anggap dia bagi free je.. (KFC bapak gua punya)

Besar giler ayam..

Dulu kecik-kecik mana pikir lain..Kalau dapat makan ayam KFC tu dah kira heaven habis dah..Tapi skang x lagi, aku rasa muak jugak kadang-kadang makan ayam ni..Mungkin sebab dah makin tua ni, bagi peluang lak kat adik-adik yang kat luar sane tu..

*****************************************************************

Mimpi kedua.

Bila dah besar sikit, time ni dah mula ar suke kat gadis-gadis kan.Biase ar..baru nak start remaja, bebudak laki nak cari mende lagi..Pantang ar tgk awek dahi licin ,muke tembam-tembam skit comel, kulit putih gebu, comfirm ar nak try ngorat.Duk ushar sana sini, pegi supermarket pun mata duk meliar je asyik nak ushar awek..Korang pun tau kan, aku ushar mende..Kalau xtau leh gi entry ni..Sini..

So dalam mimpi aku yang ni lak, aku mimpi sume awek suke kat aku.Aku gi supermarket pun, awek keliling pinggang..Memang tangkap cintan habis ar wa cakap lu...Leh ajak gi poya-poya kat dunia luar yang fana sane tu.

Comel kan..Sumber Cik Google..

Nak jadikan mimpi ni best, jalan citer mimpi tu camni..

Satu malam tu aku berjalan segak dalam Hypermarket. Nampak sorang awek comel tgh memilih-milih baju.So aku pun masuk line..

"Ehem..Assalamualaikum..."

"Ye Waalaikumsalam..."
comel je jawab salam
"Saya dari tadi perhatikan cik adik, terus terang saya dah tertarik dengan cik adik"
Gaya seorang yang macho..
"Hihi.. "
Muka ngan dah blushing habis..Mesti dalam hati kata machonye abg ni...
"Boleh kita berkenalan"

"Boleh apa salahnye.."
Muka control ayu..

Start dari situ, aku bawak la dia pi beli belah..Pastu bawak lak gi jalan-jalan pusing satu dunia.Naik kapal titanic sambil menghirup angin yang sepoi-sepoi bahasa tu. Sebenarnye aku pun xberapa paham nape angin tu sepoi-sepoi. Duk depan kapal sambil mendepakan tangan...

"U jump..I jump..."


Ceh..

Kiranya mimpi bab awek ni memang gembira jelah sentiasa sebab dalam tu sume ada kebahagiaan..Memang xde pape konflik pun jalan cerita dia.Takde duka lara nestapa ngan seangkatan dengannya.. Korang pun mesti pernah gak an mimpi camni....Kalau yang bab basah tu, aku xmasukkan ar..Kang otak korang tercemar lak macam aku..

Aku xpe..Aku dah imune..

********************************************************************

Mimpi ketiga..


Ni pulak mimpi yang memang aku slalu praktikkan dan amalkan.Sampai le sekarang sebab aku memang teringin jadi macam mimpi ni..Mimpi aku jadi seorang yang kaya raya berbillion trillion sume jenis duit aku punye..Nak pulak bila aku dah mula kenal Forex ni, hari-hari pun mimpi aku untung..Xpernah rugi punye la..

Pastu, kalau tgk dalam dompet ni memang tebal ar ngan duit. kad kredit toksah citer ar Sume pun Gold,Platinum,Titanium, Uranium apa jenis alah kad sume pun ada.Lagi nak menunjukkan kekayaan aku, bila keluar jalan kat mane-mane sentiasa pakai baju coat.Rambut tersikat rapi, seluar slack bergosok.Kasut berkilat hitam. Pakai lak speck Ray Ban original punye.

Agak-agak bile aku leh merasa memiliki kete ni..

Sambil tangan menyeluk poket seluar, aku berjalan macho.Menuju ke kereta BMW 5 series yang duk parking tepi jalan tu.

Tit tiit..

Aku pun masuk sambil bukak roof kereta.. Macam biase ar, bawak pun mesti style org kaya.. Xmain ar driver-driver ni..Bagi aku orang kaya yang siap ada driver macam xreti memandu lak.Opss... Aku laki, tercabar lak kalau aku xpandu..

Sampai umah aku 3 tingkat banglo. Titt...Tekan remote je nak bukak pagar.. Vroomm parking kete bawah garaj. Sebelah tu nampak swimming pool ngan ada awek-awek berbikini sedang mandi..Xtau awek mane..Tapi saje nak jadikan penyeri mimpi ni..

Truuttt truutt... Hp Termahal di abad ni berbunyik..

"Ye Hello.."

"Hello Encik..Tentang projek 18 billion kita tu skang dah masuk ke fasa 2.."

"Ho ho ho..!! Bagus-bagus..Teruskan kerja. Nanti saya bank in 4 billion lagi.."

"Oh Baik Incik.."


Kaya memang tahap gaban ar..Kalau aku nak buat satu lagi empayar pun tade masalah..

******************************************************************

Woi Neo Bangun!!

Neo aku rasa ko dah lebih-lebih ar pasal mimpi ko ni..Agak-agak sikit..Emm..Sorry... Tapi bila aku terjaga, baru aku realise semua tu sebenarnya memang mimpi semata-mata. Bukak mata je aku masih ada kat umah ni je..Xkaya pun...Hidup camni lagi.. Adehh..Bangun pagi mak aku ada masak nasi goreng banyak bawang, xsuke..

"Ma nasik ni nape banyak bawang..Nasik sikit je, bawang yang lebih"

"Alaa mama terpotong lebih ar tu bawang..Makan je lah!.. Tu je yang ada pun.."

"Alaa.." juih bibir skit


Mimpi je ko ni Neo..

Selamat untuk korang...

4 Response for the "Mimpi syokk!!"

  1. Anonymous says:

    banyaknye mimpi dia..

     
  2. Rara says:

    bawang sedap oh kalau ratah.Mimpi seronok2.diriku dapat mimpi semua status horror. =='

     
  3. mimpi yg seronk memg bestla..rse x nk bgunje..hehe

    kalau sudi komen la entry saya..
    Tip merawat hati yang telah dicuri

     
  4. .aira. says:

    haha, ni mimpi skali gus kee ape ? gile banyak, HAHA

    jempot lhat blog :D
    aiz batu campur - tips mengelakkan perut buncit, haha

     
Related Posts with Thumbnails