~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Bola, Apa effect pada gadis-gadis??

Dah mule dah aku tgk...Pegi memane pun dorang dah start dah cter pasal bola.. Hari ni tgk tarikh dah 11/6.Bila fikir balik, xde yang best pun tarikh ni..Aku ada kelas macam biase..Habis kelas duk melepak..Tuje..

Tetibe teringat..Oh..World Cup akan mula dah hari ni.. Jadi memasing sume dah boleh ready ape-ape makanan berjaga ini malam. Demam bola ni boleh nampak dah berjangkit sebab bila aku jumpe member aku je dorang dah start tanye..

"Ko sokong team mana?" "Oh..WOrld Cup ke.. Aku sokong...Aaa...Spain kot...Aa...Portugal...Aa...Ntahlah.." "Cis-Cis.. sokong Argentina ar.."

Tetibe datang lagi sorang menyampuk..

"Apa barang Argentina..Lembap tu..Aku sokong Belanda" "Ceh Belanda..Dorang tak kuat...Ni Argentina baru je menang hari tu..pastu...Bla bla bla.."

Pastu mula ar begaduh mereka-mereka sebab bola an..Tapi gaduh kejap je, biase ar sume pun nak sokong team memasing..Aku sokong je sesape, xde ar fanatik sgt.. gua setia kat Man Utd je..

**************************************************************************



Last World cup,4 tahun lepas kan seingat aku time tu kat German.. Jadi kami selaku pelajar German...Opss.. Maksud aku kami selaku pelajar German Malaysian Institute berasa bangga gak ar sebab German jadi tuan rumah untuk event berprestij camni.. Dulu siap kene marah lagi kot.

"Kita ni selaku pelajar GMi, so kita kene support team German..Baru ar betul.."

Dengan muka semangat dan membara2..

Cett..

Last-last German kalah semi Final ngan Italy..Tapi dapat gak ar No 3 sebab kalahkan Portugal..Bolehlah..Padan muka korang support lagi German..

Tu ok lagi..Campur lak dengan sindrom reramai xmasuk kelas pagi sebab sume duk berkrohhhh dalam bilik. Dengan ada yang kuak lentang, kuak rama-rama lagi..Tau-tau jam dah kul 11 pagi.Mane taknye..Aku tgh sedap tido, time tu duk kat hostel lagi.Member aku lak ada bawak TV 14 inci, alaa boleh lah jugak nak tgk walaupun bola tu nampak samar samar je.

Satu malam tgh duk sedap krohh krohh berkain pelikat, tetibe je..

GOLLL!!!!

ErkkK!!! Terkejut nak mampuih aku rasa.Ni kalau ada ibu-ibu yang mengandung, leh terberanak terus dengar bebudak ni jerit...Patut ar dorang jerit..Memasing nga tgk bola..Pastu ngan aku-aku skali join dorang tgk bola.. Memang xjadi tido.. Sebulan jugak ar duk merana mata memasing gi kelas ngan mengantuk. Mata kuyu, merah-merah..Kalau leh buat tongkat untuk mata, dah kasi pasang betul2 kat kelopak mata ni.. Lecturer pun nampak cam sama jugak..Ngajar macam layu.. Cett..

****************************************************************

Ni sindrom selalu nye dikhususkan kepada orang lelaki ar..Sebab kebanyakkan peminat bola adalah lelaki..

Terfikir jugak aku, musim bola ni ada apa-apa kesan ke pada orang perempuan ni..Korang rasa?

1) Gadis-gadis gi shopping sorang-sorang sebab balak sume tido.
2) Ramai yang mula mencari pakwe yang xminat bola.

3) Gejala dating akan berkurangan. (Betul ke??)

4) Ramai yang break-up hubungan selama world cup berlangsung.
5) Xde pape kesan pun..Life seperti biasa..

Jadi aku sebenarnye xterfikir apa sebenarnye kesan world cup pada kaum perempuan..Gadis-gadis yang ada kat luar sana.. Ada kesan ke pada korang? Kesan baik..kesan buruk... Ushar skit..

P/s : Entry pendek je..Aku nak balik ke tanah air jap..

Selamat untuk korang..

9 Response for the "Bola, Apa effect pada gadis-gadis??"

  1. kadang2 ade boyfren suruh awek diorang kejutkan diorang pukul 3 pagi sebab nak tgk match. T_T so kami terpaksa bangun pukul 3 pagi jugak semata-mata nak kejutkan mereka.

     
  2. Unknown says:

    hahaha.. sep baik la bf aku xminat sngt dgn bola sepak ni... fuhhh, kalo tak g shopping sorg2 la gamaknye..

     
  3. pch says:

    demam bola lerrr



    DOWNLOAD SEKARANG..JADUAL PERLAWANAN WORLD CUP 2010

     
  4. atiq comey says:

    aku ske bola weh...aku sokong GERMAN....dulu kini n selama nye...ceewah...bia la german kalah pon..ade aku kesah..jnji aku ske...hihi..jom r nnt g tgk bola kt mapley sme2 weh....hihi

     
  5. Rara says:

    Takde pakwe,so takleh komen sal dating2.hehe..
    kalau sy..efek bile tengok tv banyak sangat iklan bola.=='

     
  6. haha..kt kite x de effect..tp knangan kecik2 dulu..selalu teman ayah tgk bola..kdg2 ayah kejut suh buatkan air untuk die..pastu join la sekali..n sme2 jerit ngan ayah GOAL..rndunye akn knangan itu,,


    kalau sudi komen la entry saya..
    hari ni betul2 menguji saya

     
  7. she_mah says:

    xde kesan sgt kot..alah pompuan, shoping ttp shoping..hehe

     
  8. Unknown says:

    haaaa. betul tu.
    tak suka musim bola ni.
    para wanita dtinggalkann. kehkehh XD

     
  9. buat bodoh.haha!

     
Related Posts with Thumbnails