~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Entry panjang atau pendek..

Kadang tu ada orang komen kat aku.. "Panjang nye entry bro.." Aku pun tak tau nak menjawab camne..Bila jari jemari ni jumpe keyboard laptop, mule ar nak menaip.Tapi ikut jugak ar mood time tu, kalau mood ngan idea ada kene satu line memang terpanjang jugak ar entry..

Nak mule citer pasal pengalaman aku, kalau aku duk borak pun mau leh layan dari 10malam sampai kul 4 pagi..Sampai orang yang mendengar cter aku pun dah terlentok-lentok jugak ar.Kucing-kucing yang duk mengiaw tepi kerusi aku pun dah maleh nak layan.Air minum dah order bercawan-cawan habis diminum..



Tu aku punye penangan bile dapat borak ngan memember..Nak kene pulak bile masuk ngan topik best, memang borak xhingat dunia ar..

Same jugak ar kalau aku nak bercerita pengalaman aku dalam blog ni, tu yang kalau pengalaman tu melerett je panjang bukan main, mau terbuat esei 7 juta patah perkataan tu. Bile aku tgk, banyak jugak reader kurang gemar bace entry pepanjang ni.Korang datang meniyinggah jap,pastu terus hala cursor gi penjuru hujung , naik atas kanan jumpe tanda 'X' kaler merah putih tu..Tau2 dah kuar blog aku.. Adess

Pendapat korang patut aku buat entry pependek je ke atau entry panjang? Camne tu..

p/s : Entry ni pendek..

Selamat untuk korang..

5 Response for the "Entry panjang atau pendek.."

  1. Rara says:

    tpi kdg2 org suke bace entri panjang.ikut pada tajuk gak ^_^

     
  2. salam,
    wah entri pendek lagi bagus dari panjang..
    kalau nak buat panjang..buat berepisod..lagi cun...haha...

    org datang dan blah je bro.. huhu

     
  3. takde hal lah entry panjang atau pendek. Yg penting selalu update... Heheh

     
  4. Owh camtu..thanks beb

     
  5. tak kesah..pendek tp isi padat..jgn panjang tp n3 x best..
    tp ape2 pn sy bce je..hehesokong je mne2 pun..jgn x update je..

    kalau sudi komen la entry saya..
    test

     
Related Posts with Thumbnails