~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Header Blog Baru..

Pukul 3 pagi ada masuk mesej kat skype dari EV.. Memula aku dah pasang niat dah nak melaburkan tirai malam untuk menyelami alam mimpi, so mata ku kembali segar semula.. Disebabkan, mata dia pun agak segar dan xmau tido, dah alang-alang tu..

Mintak tolong dia buat header blog aku..Macam dah lama sangat ar bai aku guna header blog lama, macam dah lapuk je..So memerlukan perubahan, EV mintak tolong skit gunakan kekreatifan anda..

Sila tengok gambar dibawah selepas dilakukan perbahan..

Ni gambar header blog aku yang lama..

Selepas beberapa minit menjadi ini..
Dedicated untuk EV..

Terima Kasih bebanyak diatas pertolongan anda..Nanti leh mintak tolong lagi..Ahakz.. Honestly, header blog ni nampak menarik, xlari dari tema asal.. Beliau memang kreatif..

P/S: Entry ini pendek..

Selamat untuk korang..

5 Response for the "Header Blog Baru.."

  1. aMm says:

    bro..
    nak mintak tolong wat header skali boleh?
    hehe
    lawa..

    http://storyaboutmuhaimin.blogspot.com/

     
  2. huhu..aku kurang pandai ar bro..kene mintak tunjuk ajar sifu aku..ko terjah blog dia..

    http://www.emorajuliet.blogspot.com/

     
  3. ^_^ senyum hingga ke telinga

     
  4. wa.... nak jugak header blog baru... Heheh..

    EV - tlg laa...hehe

     
  5. wah2. rock sungguh header belog neo. hahaha..

     
Related Posts with Thumbnails