~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Spain punye hal..

Cuti pun dah nak berakhir.Maksudnye kalau cuti dah habis, aku dah xleh bersenang lenang lagi. Xleh ar aku nak melepak ngan member-member sampai pukul 2-3pagi pastu balik rumah sambung lak online...Xcukup dengan tu, boleh pulak layan tido sampai matahari dah terpacak naik atas kepala.Bila ngam-ngam je dah pukul 11.45pagi, baru ar kelopak mata ni nak terbukak.Buruk perangai..

Bila kenangkan balik cuti aku selama 3 minggu ni xde la apa yang dapat aku manfaatkan sangat pun. Cume banyak habiskan masa buat benda-benda bodoh macam gi mengail, tapi xjadi mengail.Sampai aku leh spoil kan mood member-member sume yang join camping tu. Ok sori guys..Pasni xbuat dah..Kan bagus kalau aku xfollow..

Xpela itu kisah bodoh yang susah aku nak lupakan.Tapi yang penting sekarang cuti aku dah nak habis, jadi bermulalah kisah sebagai student Tahun 3 Bachelor in Mechatronic Engineering. Sebelum tu bagi aku amati dulu world cup sebelum dia abis.

***************************************************

Semalam punye citer hati ni toksah citer ar punye girang sebab dari awal dah start support Spain ngan Portugal. Tapi apa boleh buat bila setengah jalan Spain dah jumpe ngan Portugal so salah satu pun terpaksa ar mengalah kan.Xkan nak gi dua-dua team sekali.So Portugal pun terpaksa menyingkirkan diri bagi laluan kat Spain. Xpe Cristiano, bebudak lu xmatang lagi ar.

Jadi senang nak bagi aku fokus support Spain habis habisan. Orang skang duk sibuk tengok ramalam Encik Sotong 'Octopus Paul' yang duk ramal game sape yang akan menang.Orang kata dah 5 kali dia ramal tepat.Jadi aku pun terushar ar satu video duk tunjuk Encik sotong terus je pilih Spain menang.



"Maatz, semalam sotong tu dah pilih Spain dah..Macam comfirm je Spain menang ni"

"Kih kih..Betul ar kot..Tengok ar malam ni.."

"Camni, kita tgk kalau Spain kalah.Kita gi culik sotong tu pastu goreng ngan tepung..Kita makan reramai.."

"Set..."


Kehkeh..

Kang kalau aku percaya bulat-bulat kang terlari lak akidah masuk jadik khurafat.Walaupun bab agama aku ni kureng sikit, tapi benda-benda camni xleh percaya sangat.Tapi bile malam tadi tengok cara German main pun cam xnak main bola je.Last-last Spain menang.

"Betoi la plak Sotong ni..Xjadik aku nak pi goreng dia.."


Bile fikir balik, hanya ada kebarangkalian 50-50 untuk sotong tu pilih dengan tepat.Xkan nasib dia terlalu baik sampai 6 game sume boleh pilh dengan tepat.Kebetulan sungguh..

**************************************************

Actually untuk game Spain vs Germany ni, aku ada deal ngan seseorang..Skang puk duk tggu balasan untuk aku atas kemenangan Spain ni..

Final ni harap Spain menang...

Selamat untuk korang..

2 Response for the "Spain punye hal.."

  1. Rara says:

    takyah tunggu ,dah buat entri khas dah tuh T_T sotong kurita,siap ang!

     
  2. Anonymous says:

    goreng ngn tepong sodap nih.. hoh..

    ^^

    psstt!! http://lilacmessy.blogspot.com

    mls nk login.. =)

     
Related Posts with Thumbnails