~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Cilake Gua..

Dear Blog, boleh tak teman aku sekejap..Aku rasa aku perlukan ko..

Kadang tu sebenarnye aku terfikir bila aku duk berseorangan dalam bilik ni..Sebenarnye hidup aku xubah cam nyamuk yang duk ngacau orang.. Org duk ngibas-ngibas tangan nak halau.Pandang sebelah mata je sebab aku ni xde pape..I'm nothing for them...Kehidupan yang aku lalui sebenarnye penuh "not existing me" dari persekitaran yang sebenarnye menganggap ketidakwujudan aku..

Korang nampak aku ke..

Walaupun pada hakikatnye puas dah aku pi nasihat kat diri sendiri yang kali ni aku dah nak jadik baik dah.Xmo dah jahat-jahat cam dulu..kalau dulu kebodohan dan kesetanan aku tahap 6.. (Sambil tunjuk jari 6) ..Duk pi maki orang je keje hari-hari..Belum la sampai tahap nak pi campak2 pinggan mangkuk terbang...Bile pk balik, serius bodoh aku..Cis..

Dalam kete nak balik Melaka..(berkata dalam hati)

"Neo ko balik habis cuti ni buang dah sume perangai bodoh ko dulu..Aku benci doh apa ko buat dulu..Habis ni, ko kene jadik baik..Pi buat baik kat orang2 sume..jangan jadi dah cam celaka. Kalau baik, baru ar ramai member.."


Cilakak...

Sebenarnye benda tu macam xguna je..Aku buat macam mane pun sebenarnya aku xwujud...Perasan tu....

**************************************************

Dah puas jugak aku follow the flow, tapi sebenarnye aku xmampu untuk semuanya itu.. Walaupun semua kebaikan dah aku buat, tapi sebenarnye tu xmerubah apa-apa keadaan pun.Jadi lebih baik aku blah...Sebab aku tau diri aku...Tapi aku perlukan ko blog...Sebab aku rasa ko je yang paham apa aku nak luahkan..Ada sape-sape paham?

Dulu hidup belajar ni seronok bile ada je benda aku nak buat..Tapi semua tu xkan aku rasa..Gelak ketawa tu...Kalau boleh aku ibaratkan seperti longkang, bile air yang lalu hanya mengalir tapi blah camtu je sambil buat jari 'f**k' ..Agak-agak kalau aku mati pun xde sape tau...Sorry..Berseloroh je..

Bile korang bace ni mesti fikir aku tengah emo kan...Mungkin betul, tapi aku xde sape2 untuk aku luahkan masalah yang duk pusing-pusing depan belakang..Kalau buleh nak pi hentak je pale kat dinding...Masalah aku tapi xde sape yang faham..Xde sape yang ingin pun bantu aku..Sebab aku xde sokongan dari sape..Tanpe sokongan sesuatu bangunan pun boleh runtuh, betul x..

Kalau bab aku, macam duk tergapai-gapai dengan tali bersusah payah naik sendirian.Tapi akhirnya aku akan kecundang jugak..Sebab aku xmampu naik sendiri, sampai lah tahap yang aku sendiri xtau sampai mana aku mampu bertahan.

*******************************************

Sorry All..

Aku dah penat dengan semua ni..Aku xmampu.. kalau aku mampu naik, aku akan di atas..kalau aku jatuh, Aku ucapkan..

Selamat untuk korang..

2 Response for the "Cilake Gua.."

  1. sabar la bro...saya pun lebih kurang cam awk gak...kalau awk jahat tahap 6, saya lak baek tahap 4 pun macam takde member pun...cam hidup sorang2 je...sedih2..T_T

     
  2. peaNut says:

    jgn la cepat putus asa dear...sabar la k..semuanya perlukan masa...keadaan pun perlukan masa utk disesuaikan dgn sekeliling awak...tabahkan diri k..xrugi berubah utk kebaikan...

     
Related Posts with Thumbnails