~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Tahun Baru Cina..Cutii

PAGI
Pagi raye cine ni aku berehat sakan...tido xingat dunia..sampai tgh hari baru nak bgn..wahahaha...

Tu pun sebab hari ni panas sgt..terlebih mpanas ar..apsal ar..GLOBAL WARMING ke amende..panas lak aihh..mcm duk dlm oven..aku mandi je..pastu malas ar nak lap badan..tau2 je badan kering terus..perghh..punye la panas..

TGH HARI
Perut pun dah lapa..so xtau nak mkn katne..member aku ajak mkn kat My Mum Chicken Rice alaa..yg Linda Onn punye tu..so kitorang pun pegi ar mkn kat TESCO Ampang..Sampai sane mcm biase ar..order mkn...

nasi pun sampai..boleh tahan jugak ar harge dia..sepinggan nasi ayam RM5.50
Mahal jugak ar bg aku yg student nie..Air dia Milo Ais RM 2.80
Amacam? murah x..wakakaka Xpatut sungguh..

PETANG
Sekali sekala xpela..nak Buat camne..nak rase punye pasal..Pastu ptg je balik..perut da kenyang..melepak kat umah...Panas lagi..waaa...Xleh buat apa2..apsal la raye cine ni panas sgt nie..so aku pun melepak dan lepak dan lepak..tggu hari mlm..

MALAM
Malam baru la nak sejuk..matahari dah xde..So aktiviti bermula pada malam hari..Malam ni La nak gi Tesco Ampang balik..tapi bukan nak makan, tapi nak beli belah..haha
Banyak gler mknn beli malam nie..dekat RM20 gak ar aku habis..Beli limau..Jiran2 x bg limau pun, so beli sendri ar nampaknye..Perghh kenyang..kenyang cecair je perut aku nie..byk mkn buah limau jer..

TGH MLM
Aku xgi memane..member aku ajak gi downtown..tapi aku malas ar..so aku keseorang..Lonely..I'm Mr Lonely...

0 Response for the "Tahun Baru Cina..Cutii"

Related Posts with Thumbnails