~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Bayar Saman

Disebabkan hari ni adalah hari wilayah, so xdapat ar aku nak pegi balai polis trafik sebab tutup...nak bayar saman xleh ar nampaknye..tarikh saman sampai 5/2.. takut xsempat nak bayar je..nak xnk terpaksa ar aku carik balai polis trafik yg xcuti hari nie..so bile hari wilayah, cume wilayah je cuti..selangor xcuti..baik aku gi bayar saman kat selangor..

Dengan penatnye, aku bergegas ke balai polis..Walaupun aku masih xpuas hati pada saman yg dikenakan ke atas aku tu..tapi apa boleh buat..dunia mmg xadil..bende ni dahbuat aku rasa kerja polis tu xbagus ar..suke sgt menyaman org..Aku ada 2 saman..satu saman ke atas aku..satu lg saman yg aku xtau bile, tibe2 je aku check dah ada saman..ntah pape ar..polis ni suke2 je ke nak saman org walaupun kite x terime tike saman tu..arghhh

Xsuke ar aku pkkan bende ni..Profesion polis mmg aku xsuke..mmg kalau aku jumpe polis je aku rase mcm benci..Biarlah..



Ni gambar resit setelah aku habis bayar saman aku..ada 2 saman yg berlainan..Arghhh terbang RM140 aku..sia sia je..Polis ni kalau nak dapat duit senang2 je..ciss..

0 Response for the "Bayar Saman"

Related Posts with Thumbnails