~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Barakhir perjuangan ku..

KEPUTUSANNYA :

Harap maaf di atas kelewatan menyiarkan keputusan.Ini adalah kerana terdapat kesulitan yg tidak dpt dielakkan..

Berikut adalah keputusan pada minggu ini :

1. Jejerz : 65.45 (JK) + 2.9 (JA) + 10 (JL)= 78.35
2. : Squall : 63.35 (JK) + 4.3 (JA) + 5 (JL)= 72.65
3. : Neo : 61.95 (JK) + 2.1(JA) + 10 (JL)= 74.05
4. : Lemon : 60.2 (JK) + 5.7 (JA) + 7.5 (JL)= 73.40
5. : Data : 53.9 (JK) + 7 (JA) + 8.5 (JL)= 69.40


Oleh kerana kelewatan peserta Neo_matrixx menghantar tugasan, sbyk 10 markah ditolak dr markah Neo_matrixx menjadikan jumlah keseluruhan ialah 64.05. Dgn ini di umumkan bahawa peserta ke-5 tersingkir dr JLBM 2008 ialah Neo_matrixx.

Sepanjang mengendalikan JLBM 2008 ini, saya rasa ini lah antara keputusan paling sukar bg saya utk menyingkirkan Neomatrixx. Dari mula penglibatan Neo saya dpt melihat ‘improvement’ Neo dlm menyiapkan tugasan dr satu minggu ke satu minggu. Antara ramai2 peserta Neo menunjukkan kemajuan yg agak bagus. Walau pun tugasan 3 diserahkan lewat, tp saya kira Neo cuma mengambil masa satu jam lebih sahaja utk menyiapkannya berdasarkan pada peninjauan saya. Saya akui ianya adalah tugasan yg agak bagus. Agak berat bg saya utk menyingkirkan peserta sebaik Neo. But, rules is rules, it is not made to be broken. Harap Neo boleh join lg utk musim akan dtg dan terima kasih di atas sokongan anda terhadap pertandingan ini.
-------------------------------------------

Ini adalah antara keputusan terbaru..Hhuhu..Akhirnya sampai di sini sahaja perjuangan aku dalam JLBM.Sudah bukan rezeki aku di sini..ahakz..Well aku nak ucapkan terima kasih pada pihak penganjur sebab sudi beri aku peluang menyertai pertandingan macam nie (Musim depan jemput lagi ekk)..Aku rasa hepy sgt bila join game nie.Apa apa pun gud luck untuk peserta-peserta yang lain..

0 Response for the "Barakhir perjuangan ku.."

Related Posts with Thumbnails