~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Aku telah di TAG: Apa ada dalam BEG

Laa..macam nie rupenya aku kene tag..Dulu aku pernah kene jugak..tapi xpaham pulak aku..so terpaksa ar aku jawab tag ni..terima kasih kepada kak tempe..

Well..First nak tgk apa ada dalam beg aku..Beg aku simple je..ada 2 zip je..zip depan ngan zip utama..



Zip depan: Ada macam2 khazanah yang aku sengaja sepah-sepahkan
1) paper clip
2)Ruler
3)Pen
4)Hansaplast
5)Syiling 20sen
6)Key
7)Syiling 10sen
8)Bolt

Ok tu jer yang ada dalam zip depan..memamng aku sengaja sepah2kan paper clip tu...wakakaka...

Zip utama lak: Ada dkit je barang
1) File
2)Handout
3)Note
4)Pencil Box
5) Calculator

Tu je ada dalam zip utama..aku xsimpan banyak barang sebab berat ar kalau simpan bebanyak...

Ni lak bende yang ada dalam wallet aku..


1) Money
2)Syiling
3) IC
4) Bank Card
5) Lisence
6) Student Card
7) Card (Bonuslink, Mesra)
8) Setem 50sen
9) Pic

Haa..tu je r yang ada dalam beg duit aku..penat lak aku menyelongkar pagi2 nie..huhu..

Well macam aku kene tag org lain je..so aku pun xtau nak tag sape..aku main pilih je ar..
ni orang yang bertuah

1)Lemon
2) Tic

0 Response for the "Aku telah di TAG: Apa ada dalam BEG"

Related Posts with Thumbnails