~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

15 Mac

Pagi sabtu yang indah ni aku terbangun.Kalau diikutkan hari ni patutnye aku adajob interview dgn company apa ntah. Well pagi2 aku dah siapkan resume aku sebagai persediaan nak pegi temuduga tu. Tapi kalau nak ikutkan hati, aku malas sebenarnye nak pegi interview tu.so tggu punye tggu masa berlalu macam tu je.Last2 aku xpergi jugak interview tu.Well xpe la..Maybe aku rasa mmg dah bukan rezki aku.walaupun aku xmencuba langsung.

Dalam pukul 2 kawan aku ajak pegi mid-valley plak.Kat situ katanye ada education fair kat exhibition centre. So daripada aku melepak je dalam bilik, baik aku pergi je sana. Tapi kaki aku masih x berapa sembuh. So aku xnak ar berjalan sangat. Well sampai mid valley dah pukul 3.00 pm. perut da lapar.x makan apa2 pun dari pagi nie. so kitorng pun pergi ar makan kat tingkat bawah tu.Sebab kat situ je jual nasik murah..kalau kat dalam mid valley tu, mmg mahal ar..10x lebih mahal. so pas makan aku pun menghala ke exhibition centre.jalan2 kejap dalam education fair tu..Xseronok langsung pun. Bagi aku xberbaloi pun aku pergi sana. Dah bosan kitorang pun balik..Kat Mid valley tgk kete F1 jap..


malam tu kawan aku ajak aku pergi tgk perlawanan bola sepak..Dia kata kedah vs UPBmy team. Well sebelum ni aku xpernah pun tgk bola kat stadium..Untuk menimba pengalaman, aku pun pergi ar jugak ke stadium kelana jaya. Haha.. xtau ar macam mana..aku terpaksa menjadi penyokong kedah waktu tu. (Walaupun sebenarnye aku ni fan selangor) Well kedah menang 2-0.. Berbaloi jugak ar pergi sana. dapat tgk kemeriahan di stadium..mmg x sama tgk bola kat tv ngan stadium.


Sampai umah dah tgh mlm.Masa untuk BPL.. Man utd ada game mlm ni.. nasib baik mng 1-0.. Nyaris2 nak seri..suspen betul..Tu je la keje yang aku buat hari sabtu..haha..Byk keje yang x berfaedah je..huhu..Xpe la..aku asalakan aku rasa hepi cukup ar..Cristiano Dos Santos Aveira Ronaldo yang menjaringkan gol tunggal untuk Man Utd memenangi pertandingan menentang Derby.

-Bile kaki aku nak baik, aku nak men bola balik..waaa..

0 Response for the "15 Mac"

Related Posts with Thumbnails