~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

20/10/2010

Melihat daripada tarikh ni, kalau guwa duk ushar-ushar, rasa macam ada repeating nombor kat situ..Nampak menarik jugak tarikh yang tertera, tapi xde apa-apa effect pun pada kehidupan aku sekarang..

Owh ye, lupe pulak aku nak ucapkan salam setelah berbulan-bulan aku menghilangkan diri dari dunia blog nie..Rasanya dah tiba masa untuk aku kembali semula selepas menghilang terdampar jauh..

Assalamualaikum reader all...


Semoga yang baik-baik datang kepada korang dan diharap segala yang diuruskan berjalan dengan lancar..

Kalau aku nak story, memang citer xcukup 1 episod.Kalau bandingkan lak citer aku ngan sinetron Indon yang asyik ada babak suspen pastu zoom dekat-dekat ngan lubang hidung tu, mau tambah 3 bulan tanyangan episod kehidupan aku...So, Banyak perkara yang dah terjadi pada aku yang sedikit sebanyak dah menyedarkan aku satu perkara penting tentang hidup ni.. Banyak perkara yang aku sendiri tak mampu untuk ubah.

Just put in mind " What past is past always think for the future".. Aku tetapkan benda tu je dalam fikiran aku sekarang. Benda yang lepas, kalau aku dah buat salah silap pada sesape..Aku minta maaf banyak-banyak.Aku ni pun manusia yang xlari dari kesilapan, kadang kesilapan bodo pun aku buat kali kedua..Punyelah bengap..

Selama ketidak-hadiran aku dalam blog ni banyak jugak bukak minda aku. Bebaru ni, sejak ada je pertukaran format pengajaran kat universiti aku yang tercinta ni, xsenang duduk aku jadiknye. Duk terkelip-kelip mata mengadap laptop ngan keje yang bersepah-sepah tggu due date..

Tu lum citer lagi ngan projek sana sini.. Kalau projek xgrand, macam xseronok lak buat, so buat ar grand skit..Tapi sikit punye penat ar nak kasik siap.Ni ada la pulak sekor robot yang nak aku siapkan programming dia..Kalau robot reti duk jalan sendiri xpe ar jugak, ni dia punye otak, mata tangan sume aku ni jugak mau set..Mau xpenat tulang empat kerat ni..


Robot, cepat la siap..ntah kenape la time aku nak set programming, ko leh pulak nak buat hal..Burner IC lak tu yang rosak..Hold dulu keje aku..Sikit punye bengang, time dah semangat2 nak setting robot, time tu ar nak rosak..Memang Allah dah ready2 nak uji kesabaran aku agaknye...Xpelah Neo..Lek lu...

Apa pun, Hi blog..i'm back...Always be with u after dis...Daa~

Selamat untuk korang...

5 Response for the "20/10/2010"

  1. hallo bro.. Lama x update blog?? BZ ka?? Heheh..

     
  2. robot psm ke??

     
  3. Rara says:

    akhirnya update jugak.welcome abroad!

     
  4. Fello : Hehe..biase ar fello...BZ ngan hidup keduniaan ni..

    Sarah: Bukan PSM sarah..Aku baru tahun 3..

    Emora: Thanks..

     
  5. seb beik kembali berkecimpung kat blog. lama tunggu..

     
Related Posts with Thumbnails