~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Love..

Malam yang sunyi..Semua orang dah kembali ke kamar masing2 untuk berehat dan melelapkan mata..Tetapi aku masih berjaga..Memikirkan masa depan aku yang masih tidak menentu..Ke mana harus aku tuju..Kadangkala aku cuba untuk tidak memikirkan nye.. Cuba untuk melarikan diri dari semua ini..Tapi apakan daya aku..Ianya sering menghantui aku kembali..

Sambil aku memutarkan lagu yang sering bermain dalam kotak fikiran aku..Nyanyian 6ixth sense lagunye bermain2 di telinga aku..Kadang kala lirik nye menyentuh hati yang sayu menyentuh hati.. Cinta itu racun..Cinta itu penawar...

Kasih sayang terlalu indah untuk dikenang..
Semuanya xkan pernah ku buang..
Kasih sayang tiada pernah kenal usia tua muda akan menikmatinya..

Namun jangan engkau lupa
akan artinya masa nanti
Engkau akan menderita
Karena terlena rasa cinta

kasih sayang terlalu pahit dan menyakitkan
dan membuat remaja patah hati..

Kasih sayang dan cinta semua orang perlukan..Tapi di kala saat menyeksakan, dimanakah kebahagiaannya??

0 Response for the "Love.."

Related Posts with Thumbnails