~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Apa nie??

" Tell me WHY this can be happen again???????????How both of your manage production???? "I want full reason about correction, corrective action and preventive action about this problem"

Bodoh ke apa bos aku nie..tetibe bagi email macam nie..Kalau dia bagus sangat turun ar jaga kilang ni sendiri...

Aku xbalas email dia..Buat bodo je..Esoknye paginye dia bagi lagi..

"ANY UPDATE???"

Nasib baik ar dia bos..So kene ar ikutkan je apa dia nak..

kalau ikutkan hati, aku dah meluat sebenarnye nak keje kat sini lagi..Kalau boleh nak je blah.. Tapi ada sesuatu yang aku rasa susah sgt nak kuar..

Aku sayangkan kakak2 yang ada kat sini..Dorang sume baik dgn aku..Well setiap perjumpaan akan ada perpisahan..

Aku xpernah mempunyai kakak..So bile keje kat sini, ramai akak aku dapat..Ahakz.. Terasa ar seronok jugak ar..Cume tekanan keje tu...Apa boleh buat..

Sume orang yang bekerja tertekan...

Masih bermain2 kat dalam kotak pikiran aku pasal ayat Bos aku nie...
Dia x puas hati ar tu..
Aku xsuke ar bile bos xpuas hati dgn keje aku padahal aku dah buat sedaya upaya..
Aku xpuas hati kalau dia marah tapi masalah tu bukan sebab aku..

0 Response for the "Apa nie??"

Related Posts with Thumbnails