~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

6/5

Hari ni da 6hb.. Maknanye dah 6hari aku xdengar apa2 berite..Well memang banyak persoalan bermain dalam fikiran aku nie..Adakah sesuatu telah berlaku disebaliknya.Perkara ni membuatkan aku rasa tidak selesa sama sekali. Dimanakah dia disaat aku memerlukannya.Perlu ke aku kembali pada hidup aku yang dulu..Perlu ke..

Dulu pernah juga terjadi macam ni..Tapi alasan yang munasabah dapat diterima oleh akal aku dan aku membiarkannya sahaja..Adakah perkara tersebut berulang semula. Kadang-Kadang tu aku rasa hilang semangat.Aku jadi terpinga-pinga pada apa yang telah terjadi ni..Dunia ni x adil. Adakah benar dunia memang xpernah adil pada semua manusia.

Ramai org yang katakan dunia memang x adil..Tapi aku x sanggup terima pada apa yang terjadi dlm hidup aku nie.Dah bulan 5 rupanya.. Projek aku semakin menemui tarikh untuk perbentangan. Bersediakah aku?.Dalam keadaan yang sibuk, kenapa dirinya hilang secara mengejut.

Dalam kebiasaan hidup aku yang sentiasa berbunyi telefon bimbit aku, tapi sekarang ianya sunyi.Sunyi, sehinggakan aku sendiri xtahu apa perlu aku lakukan lagi.Boleh ke aku dibiarkan sahaja begitu, tertanya-tanya keadaan sebenar.Aku benci keadaan macam ni..Bencinyaa...

kadang-kadang tu bila aku fikirkan benda ni semua, membuatkan aku rasa putus asa.banyak perkara yang tidak menyebelahi aku.malang sangat ke aku nie? benci sangat ke org lain pada aku? Arghhh... Aku rasa macam nak lepaskan je semua ni..Aku rasa x sanggup sgt.. Pada sapa aku nak luahkan lagi..Hanya pada blog ni je..

Situasi x menyebelahi aku.Orang sekeliling pun..kalaulah boleh aku keluar dari semua ni..Pergi tempat yang jauh..Lari dari semua org..tempat yang xde sape tau pasal aku...Arghh..

0 Response for the "6/5"

Related Posts with Thumbnails