~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Life Sem 6 = Final Year Projek



Akhirnye aku dah last sem kat GMi.. Xlame lagi aku akan dapat diploma aku in Mechatronic Engineering.. Susah jugak ar aku mengumpul CGPA aku..tapi aku ni bukan la excellent student..biase2 je..cume skang aku xtau lagi nak sambung degree katne..nak sambung kat malaysia, tapi kene amik MUET (Malaysian University Test).. da xsempat nak amik..nampaknye tahun depan ar baru aku amik degree..

Final year projek aku dah masuk fasa 1.. cume tggu barang je nak sampai.skang ni baru je ada base ngan tool..xleh wat aper2 lagi..cume leh anta machining part je ar..agak sibuk skit ar sem ni..sebab GMi dah nak pindah tempat baru kat bangi..kawasan yg sgt luas dah macam university da aku tgk..tapi aku xmerase ar tempat baru..sebab aku dah last sem..maybe aku konvo kat sane..be the first badge konvo at new place..pening pale sebab aku kene rush buat projek aku nie..dengan kelas yg pack..stress betul..tapi xpe..student GMi mmg dah dilatih untuk terime sume cabaran tu..its ok la..

Rase best ugak ar berade di sem 6 ni..sebab aku paling senior antara sume..yg lain sume junior..bangge ar skit..Doakanla aku dapat siapkan projek aku nie..

0 Response for the "Life Sem 6 = Final Year Projek"

Related Posts with Thumbnails