~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

29 January 2008

Pagi2 dah bangun..aku kerumah kawan2 aku..sampai umah dorang dalampukul 10 pagi jugak la..sampai je sane budak2 sume tgh bersiap..Ada yg tgh isi borang..ada yg belum mandi..ada yg duk atas..kat bawah..sume bz ngan peranan masing2 untuk menyediakan benda2 yg diperlukan untuk daftar MUET..jangan terkejut sebab aku xamik MUET lagi..haha.. Saje je aku nak amik..Last pendaftaran pun esok..tggal last day baru la nak daftar..time tu la kelam kabut...

Dalam sibuk2 tu..Akhirnye pukul 11.40 la kami kuar dari rumah untuk ke jalan duta
iaitu ke Jabatan Pelajaran Malaysia..Lebih kurang 5 bijik moto jugak la konvoi ramai2 gi sane.. Dalam 9 org la yg pegi..Actually anta sorang dua dah cukup..jadi wakil..tapi ramai2 nak gi apa salahnye..So melepak lama jgak laa kat sane mnunggu proses pendaftaran dijalankan..(Biasela kerajaan.. lambat ar)

Sepatutnye aku ada kelas pukul 2ptg ni..tgk2 dah 1.40 pun kat jalan duta lagi..mana nak sempat gi kelas..Last2 dapat idea..call Miss tu..ckp ngan dia kitorang lambat gi kelas..nasib baik dia xkisah..haha..Abis je pendaftaran dah kul 2.. gerak gi kedai mkn dulu..pastu mkn lagi...

Last2 masuk kelas kul 3.40..tenang je masuk kelas lambat..rupenye miss kami buat main game je..so dtg untuk main game je..dapat markah..then balik..Nak balik ptg tu hujan..nak xnak redah je hujan yg lebat..basah kuyup ar jugak..sampai umah mandi n melepak...

Lepak2 tau2je dah kl 8 mlm..kul 9 nak gi men futsal..kat jalan kuar..so gerak lagi la aku gi men futsal untuk 2jam yg seterusnye..Best jugak ar main tu...dapat la jugak aku jaringkan gol..xla hebat aku nie..tapi kalau lama2 main ok la ye tak..

balik umah pun dah kul 11.30 mlm..penatnye hari nie..camtu je aku habiskan hari ni..tau2 dah nak rabu...haih...

0 Response for the "29 January 2008"

Related Posts with Thumbnails