~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

FiRSt DaY KejE..

Hari ni 25June first day aku keje untuk in-plant training aku..aku bangun pagi2, bersiap2.. then aku gi company tu..macam biase la first day..memang x buat pape punye..supervisor aku bawak aku gi jenguk2 production line ka kilang dia..aku pun ikut jela..tgk macam mana org buat plastic pack beras..senang je mesin tu buat..pastu dia printing plastic beras tu..erm..interesting..yg tak best nye, pas aku melawat2 kilang dia..dia suh aku gi ofis bbalik..alahai..boringnye lepak ofis..lama aku lepak ofis..tgk2 report company..bosan gler wa cakap lu..leh mati kebosanan aku kat dalam tu.tapi apa bole buat..aku ni sape...
kul 5 tepat aku punch card..pastu balik..pengalaman yg xbest ar keje camni..bosan seyy duk dalam ofis..haiya..

0 Response for the "FiRSt DaY KejE.."

Related Posts with Thumbnails