~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

BaliK KlaNG..

22June..Tgh Mlam semalam aku naik kete ngan sorang housemate aku..pegi downtown kat cheras jap..pastu aku jalan2 KL..pusing2 bandaraya..dari dataran, terus ke bukit bintang..tgk suasana malam Kuala Lumpur..area clubbing ramai betul org..sume sibuk berseronok..aku just lalu situ je..seronok jugak la jalan2 kat KL..walaupun just dalam kete je..Gi KLCC, sebab pasni lama aku akan tggalkan KL nie.pastu aku gi eyes on malaysia kat tasik titiwangsa..berhenti jap..tgk keindahan situ..lepas 20 minit baru aku bertolak balik..aku x terus ke rumah..aku tido rumah member aku, raiq..dia berseorangan je..so saje ar aku nak lepak ngan dia..pasni dah susah nak jumpe..kat rumah dia, kitorang borak2 jap, pastu family dia sampai dari kedah..pagi tu baru ar aku bertolak ke rumah..skang ni aku pk nak packing barang2 aku..baju aku.computer aku..sume nak pack, nak bawak balik penang..sebelum tu, aku update blog ni dulu..sampai isnin depan aku xkan online..pas isnin baru aku update blog nie..time tu aku dah kat penang..insyaalah..

0 Response for the "BaliK KlaNG.."

Related Posts with Thumbnails