~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

BBQ Di Rumah Sewa

Waktu pagi aku pegi test ngan keadaan mengantuk..tapi semangat aku berkobar2..aku jawab test ngan selambe je..bg aku test pagi td tu mcm senang je..soklan je trick..haha..balik je dari test, terus aku kunci bilik..lepak dalam bilik..terus2 je aku tido..start tido around kul 2 ptg...tanpa aku sedari, aku dah bangun pukul 9 suku malam..perghh..dasyat gak aku tido..lama gler...sampai aku terlupa program mlm tu haousemate aku nak buat bbq...aku bgn2 je dorang dah beli dah sume bahan2 nak panggang...terima kasih ar kat dorang..mlm tu kitorg masak bbq...sedap gler..byk gak ar mknan mlm tu..murah rezki betul..ada ayam, mee hoon, sosej,dgg n macam2 lagi...mmg kenyang betul ar..lepas makan, aku join member aku main counter strike..untuk release tension skit..esok pagi aku ada reunion bersame2 ex shoolmate aku...

0 Response for the "BBQ Di Rumah Sewa"

Related Posts with Thumbnails