~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Result Dah Kuar..

Huarghh...Ngantuknye..

Hari-hari pun tido lambat, bile bangun je matahari dah terpacak betul-betul atas bumbung rumah aku.Xkasi can punye kalau nak sambung melelapkan mata..Hari-hari pun matahari tgk aku sengih-sengih,comfirm dia rasa nak bagi penerajang je sebab aku xbangun-bangun dari tido sampai nak tggu dia terpacak..


Macam biase kalau aku bangun, terus gi toilet kasi clear aku nye bladder..Dah penuh kumpul dari malam td..Betul ke ejaan tu..Betul ar kot..Sebelum tido, pi minum air bergelas-gelas, mane tak nye kembong..Kalau nak compare ngan ikan buntal tu, aku rasa dia dah lama surrender sebab xmampu lawak kekembongan aku nye...Merepek dah..

Duk jap depan laptop, On Facebook, dah jadi kebiasaan nak jugak tau apa dah jadi kepada dunia sekitar ni.Terpana kejap mata tgk posting member sekelas ..

" Result dah kuar.."

Owh..Result dah kuar rupenye.. xde feel langsung pun nak bukak portal time-time tgh hari camni.Ntah kenape dalam otak xde rasa cuak atau surprise ke apa kejadah ke..Xfeel pape, mungkin sebab memang aku dah jangka apa yang tertera kat result tu nanti..
Portal...Sign In...

Loading....

Tup..Seperti yang aku jangka result terbaekk pernah aku dapat untuk degree nie...Cume, mane pergi feel tu..Gembira, sedih,kagum, mana semua tu pergi...Wahai perasaan-perasaan sume, korang sume gi jalan-jalan ke..Patah balik sini..!!



Alhamdulillah...Rezki aku..

Selamat untuk korang..

********************************************************

3 Response for the "Result Dah Kuar.."

  1. Si-D says:

    untung le result ok..hihi

     
  2. Rara says:

    pointer mesti dekan ni.tahniah2~

     
  3. hehe..tahniah la dpt result ok..
    tp jgnla bgn lmbt slalu..haha..

     
Related Posts with Thumbnails