~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

24 Oct 2009

12.00am..


Still online..Ramai yang wish for my birthday..I really appreciate it..At least they all remember me..Remember my exist in this world..Frenz, relative, all of them..Sume ni buat aku happy sgt..
X banyak bende aku buat tgh2 pg camni.Just online dan membuang masa dengan mengusahakan "farmville" aku..
Farmville ni game online di facebook.Banyak yang aku lakukan, tak tahu kenapa game ni banyak menarik perhatian aku..Anyway, it still make me happy..
Facebook ni lah satu medium yang buat aku kenal ramai org2 lain, selain merapatkan hubungan dengan dorg..bertambah jugak kenalan aku..

2.00am..
Mata aku dah agak mengantuk.Terlalu lama memandang screen computer pun tak bagus untuk mata aku..Lagilah mata aku dah penat ni..Penat driving dari Melaka tadi pun jadi punca aku semakin mengantuk..Well, time to sleep.

9.30am..
Waahhhh...aku terbangun pagi..hari ni ulang tahun hari lahir aku..Nothing changes, cume aku dah semakin tua..Umur aku dah 22 sekarang..ahakz..Bangun2 terus ke meja komputer.Bukan facebook, main farmville..Seronok betul..Alahaii...
Then mandi..Perut dah semakin lapa..Cekodok je yang mak aku sediakan..Bersyukur jugak aku dengan apa aje yang ada..Baru-baru ni keluarga aku kesempitan duit...Hope all of that will be okay...
Lapa laa....
Aku terus ke pasa pagi, beli keperluan dapur untuk mak aku...Masak sotong goreng tepung..Nice...Kenyang dah...

2.00pm..
Xbanyak bende yang aku buat..Just menatap komputer depan mata aku ni..Isi perut dengan makanan..Haha...What a life..Dapat aku lupakan sejenak dengan assignment aku yang terbengkalai...Bro.. Bro aku maybe lupa birthday aku..Xpelah maybe dia sibuk..
Si Dia call aku td, well aku seronok..setiap hari dia teringat akan aku..

6.30pm..
Aku bersiap2, mandi sume..Terfikir nak jumpa si Dia lepas nie..Lama x jumpa dia..Ye la, aku kene gak budjet duit yang ada..Duit aku dah ar sikit..Famili pun x dapat bantu, ayah pun slalu je xcukup duit..

Shit..Sume sebab duit...

Arghhh!!!
Dalam masa2 aku happy ni, tibe2 meletup pulak..Dorang bergaduh, x lain sebab duit..Duit!!!!
Bila duit x ckup sume bergaduh..Baru aku teringat kenapa aku buat keputusan untuk tak balik ke rumah, aku nak elak benda2 macam ni..Xtahu kenapa hari ini, aku di sini..Aku balik ke rumah..
Ingatkan xkan tempuh benda2 bodoh camni lagi...Shiittttt...
Bergaduh lagi..Ni yang buat aku xnak balik lg...
What a day..

Sebelum ni macam ni jugak..Aku kerap balik kerumah, bukan apa..Dalam hati aku, aku suke balik ke rumah, jenguk parent aku..Semalam aku terasa nak balik ke rumah..
Bila balik camni pulak!

7.30pm..
Actually aku dah bersiap nak kuar nie...Hope bila aku kuar aku happy skit..Aku xnak spoilkan life aku sebab bende camni...!

0 Response for the "24 Oct 2009"

Related Posts with Thumbnails