~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

23 October

tarikh ni selalu buat aku teringat.. Hari jadi aku esok...

Anyway..nothing changes..Just hari yang same betul x..bukan ada apa2 yang istimewa bagi aku.. lagipun final exam dah semakin dekat..Aku mcm x prepare pape pun..banyaj sgt subject killer..

Org lain amik 5 paper aku lak amik 6 paper..ingat dah pandai sgt...aduhai..terime jelah nasib aku..Dengan subject yang aku carry masih byk..sabar je lah..

Pejam celik, dah nak habis satu sem aku masuk universiti..Wow..Masa berlalu mcam air..berlalu mcm tu jer.. betul x?

Hari ni aku xde kelas..Seronok rasenya..Walaupun masih ada 2 assignment yang perlu aku siapkan..Aduhai..X habis2 ke assignment nie.. Ni la hidup student susah betul..

kadang tu aku terfikir jugak, life aku waktu keje dulu not bad jugak kan..pagi2 bangun , siap2 untuk pergi keje..Sampai kilang, tgk memo dlm computer..Arrange line, arrange operator..Tgk email..Agak tertekan jugak keje..setiap hari ada adventure dia..Tekanan bersepah2..Tapi bila jadi student tekanan banyak jugak..Mana2 pun same jugak..

Yang membezakan adalah cara aku nak hadapi hidup aku ni..The way you go through..kalau ok akan jadi ok..kalau x ok..so ok la jadinye..

Hari ni:
  • Bangun pagi..Kumpul baju2 kotor..terus turun gi basuh guna mesin basuh Rm2 Ringgit..
  • Balik mandi..
  • Siap2, terus amik baju sidai..(Bosan)
  • Gi, Melaka Central, member aku nak beli tiket balik kampung..
  • balik hostel, mkn nasik..(Lapaaaa....)
  • Petang aku ke mydin...(Online)
Perut dah lapa ni...Aduhai..apa nak mkn...

0 Response for the "23 October"

Related Posts with Thumbnails