~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

17 October 2009

Tidur lewat aku semalam..membuang mase dengan menonton...Apa aku tgk? just unbtuk luangkan masa aku..Aku layan drama jepun bersiri..Boleh tahan la..jam 4pagi baru aku ke bilik dan tidur..


bagi aku memang banyak masa aku dah buang dalam hidup nie..dalam hati nak mengejar impian.,nak berjaya..Tapi sekarang aku dah mula rasa kesusahannya..Apabila mcm2 masalah mula mendahului aku..Sikit demi sikit aku tangkis..Kadang tu rasa macam nak give up..

selaku student, aku x sepatutnya buang masa, sepatutnya aku study..Tapi korang dapat rasakan x keperitan study tu bile korang sendri x phm apa korang study..mcm tu jugak aku..aku just manusia biasa..not all the thing is interesting kan..

Aku akui mmg aku ni xpandai..X sepatutnya aku amik degree..Bukan layak untuk aku..
Betulkah pemikiran aku begini??

Aku lewat bangun pagi..Bangun dan mandi..Duduk di hostel x banyak mengajar aku.. Setiap hari bangun aku terfikirkan kerja2 yang harus aku lakukan..Assignment..Lab report..sume dah sampai due date..Ada masa lagi aku nak buang masa?..Arghh...

Aku siapkan dulu lab report aku...Aku perlukan talian internet...Arghh..susahnye nak online.. Aku give up lagi..Just buat apa yang aku termampu sahaja.. Perut dah lapar..Matahari dah menegak menandakan hari dah tgh hari... Dengan kereta aku, aku ke kedai mkn.. Macam biase..

Arghh mahalnye haraga barang..Makin hari aku pun x tahan..duit selalu berkurang..xcukup nak tampung hidup aku...Lepas makan aku pusing2..tujuan untuk mencari rumah untuk disewa..
Dah mula bermain dalam fikiran aku dan rakan ku untuk stay outside...Xnak lagi duduk hostel..

Banyak tempat aku pergi..Xrugi..jumpa beberapa buah..Tapi masih dalam pertimbangan lagi...

malam aku di sini...Aku ke mydin..Tempat yang membolehkan aku online..Sukarnya...

0 Response for the "17 October 2009"

Related Posts with Thumbnails