~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Saturday 17/1/09

Pagi yang panas.Pagi2 sabtu sama sahaja. Rupa yang sama, keadaan yang sama, bau rasa semua yang sama. What a mess.

Bangun ke arah meja computer aku. Dalam seminggu aku jumpe meja aku ni 2hari je.. 5 hari yang lain semua untuk ISC (tempat keje aku)..
Bersepah meja.. Well aku ni bukan jenis yang rajin nak mengemas nie.. Kalau nak mengemas pun I'll do in one shot.. Sekali kemas semua sekali..Tapi jarang2 sekali lah..

Well.. Dah bosan sangat pagi2 sabtu aku xtau apa perlu aku lakukan..Walaupun ada beberapa perkara bermain di minda aku..Aku tolak ke tepi..Penat rasanye memikirkan semua tu..

Kotor nye kereta abg aku..Erm..Terniat juga dihati aku untuk mengelap kereta..
Lama juga abg aku dah tinggalkan kereta ni di rumah..

Aku pun jarang menggunakan kereta nie..Bagus jugak aku dah lap skit..At least nampak la jugak dia berkilat..

Teringin jugak di hati aku nie nak bawak kereta ni bersama aku di KL.
Tetapi memikirkan keadaan kereta ni yang kurang memuaskan, then aku batalkan niat aku..Lagipun aku ni bukannye gaji banyak sgt untuk berkereta..


Setelah bosan aku pun mengemaskan diri nie..Masih dalam keadaan bosan.Aku pun tolong mak aku kerja dapur sedikit..Lelaki pun jarang ke dapur..Aku just give a hand skit..Kesian tgk mak aku buat keje sorang2..

Masih lagi bermain di fikiran aku..Si Dia macam dah melupakan aku terus.. Sibuk dengan kerja..Seminggu 7 hari bekerja.. Siapalah aku untuk menghalang dia..Biarlah dia dengan hidupnye..Mungkin kehadiran aku hanya mengganggu sahaja..

Malam tu aku ikut famili aku beli barang2 keperluan di carrefour n pasar malam..
Just nak hang around with my family..Bukan senang aku nak bersama2 mereka..

Balik rumah dah 10 lebih mlm..Aku just pk nak tengok EPL je..(man Utd)
man Utd menang 1-0.. Thanx to Berbatov.. Puas hatii..haaaahaaa....

What a day....

0 Response for the "Saturday 17/1/09"

Related Posts with Thumbnails